וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה את הפועל תל אביב 60:83, צפו בתקציר

חולוניה שלטה בקצב, נהנתה מיכולת טובה של טוני קרוקר (18 נק') ורשמה ניצחון שני בחמשת משחקיה בסיבוב השלישי, שמקרב אותה להבטחת יתרון הביתיות בפלייאוף. האדומים ספגו הפסד שלישי רצוף

one
שחקן הפועל תל אביב דוראנד סקוט מול שחקן הפועל חולון אייזק רוזפלט. מגד גוזני
חולון יצאה מהמשבר, דוראנד סקוט והפועל תל אביב בדיוק נכנסים לאחד כזה. דוראנד סקוט בין שחקני חולון/מגד גוזני

משהו טוב קורה להפועל חולון כשהיא פוגשת את הפועל תל אביב. חולוניה רשמה הערב (ראשון) ניצחון שלישי העונה על קבוצתו של עודד קטש, כשהביסה אותה 60:83 באולם הפחים במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. היה זה ניצחונה השני של חולון בששת משחקיה בסיבוב השלישי והיא קרובה להבטיח את יתרון הביתיות בפלייאוף. הסיבוב השלישי של הפועל תל אביב הוא לא הצלחה גדולה עד כה. הקבוצה של עודד קטש ניצחה פעמיים בשישה משחקים, ואחרי שספגה הערב הפסד שלישי ברציפות היא תצטרך לעצור את המומנטום השלישי במהירות כדי לא להסתבך בקרבות על מקום בפלייאוף.

גארד הפועל חולון שלומי הרוש. מגד גוזני
סוף סוף ניצחון. שלומי הרוש/מגד גוזני

רבע 1

חולון פתחה עם 3:7 וביססה לעצמה יתרון קטן. המארחת צופפה את הצבע ואילצה את הפועל תל אביב לקלוע מרחוק, אבל שחקניו של קטש קלעו רק 1 מ-8 לשלוש וראו את חולון מוליכה 13:17 בתום עשר הדקות הראשונות.

רבע 2

חולוניה המשיכה בדהרה ברבע השני, ושלשה של ג'ורדן טיילר השימה מיני-ריצה של 7:14 שקבעה 20:31. טוני קרוקר היה יעל בהתקפת המארחת וקבוצתו של עודד קטש ספגה מכה כש-2:30 דקות לסוף הרבע רביב לימונד חדר לסל, נחת לא טוב ונפגע בכתפו. שלשה של יחזקאל סקוורר צימקה להפועל תל אביב וחולון הובילה במחצית 37:50.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
נפגע וחזר. לימונד/ברני ארדוב

רבע 3

האדומים פתחו את הרבע השלישי בריצת 0:6 ומאמן חולון אלעד חסין לקח פסק זמן. האדומים התקרבו ל-52:45 אבל אז גוני יזרעאלי, דומיניק מגווייר ושון אוונס ייצרו נקודות. ריצת 0:8 של חולון בדקות האחרונות של הרבע הורידה אותה ביתרון 49:63 בתום 30 דקות של משחק.

רבע 4

חולון הלכה פנימה בדקות הראשונות, בצד השני לימונד ולארי אובאנון לא מצאו את הטבעת והסגולים שמרו על יתרון דו-ספרתי. המשחק התחמם והפך פיזי, ודקות טובות של ג'ורדן טיילור ושון דניאל סייעו לחולון לעלות ליתרון 54:73 כשנותרו חמש דקות לסיום. בשלב הזה האדומים הרימו ידיים. חולון הגדילה את הפער ל-56:77, ובסיום חולוניה ניצחה 60:83.

קלעו להפועל חולון: טוני קרוקר 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'ורדן טיילור 15 ו-6 אסיסטים, דומיניק מגווייר 13 ו-10 ריבאונדים, שון אוונס 12, שון דניאל 10, שלומי הרוש 8, אייזיק רוזפלט 5, גוני יזרעאלי 2.

קלעו להפועל תל אביב: דוראנד סקוט 13 נקודות, יהונתן שולדבראנד 12, יינסי גייטס 10, דיז'ון תומפסון ורביב לימונד 9 כל אחד, יחזקאל סקוורר 5, ווילי וורקמן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully