וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 2:2 לליון מול סנט אטיין, מקדימה את פ.ס.ז' בהפרש שערים

המוליכה חזרה מפיגור בדרבי למרות ששיחקה ב-10 שחקנים, אך כעת מאזן הנקודות שלה שווה לזה של האלופה, לה גם משחק חסר. כריסטוף ז'אלה השווה וחגג בחיקוי של ארנב. 0:2 לליל על בורדו

קלינטון אנז'י שחקן ליון כובש מול סנט אטיין. רויטרס
ליון תקפה גם ב-10 שחקנים. קלינטון אנז'י כובש/רויטרס

החל מהערב (ראשון) שתיים אוחזות בפסגת הליגה הצרפתית. ליון סיימה את הדרבי מול סנט אטיין החמישית ב-2:2, הגיעה ל-65 נקודות ומקדימה כעת רק בזכות הפרש שערים את האלופה פריס סן ז'רמן, לה עדיין משחק חסר. ליל ניצחה 0:2 את בורדו, מונפלייה גברה 0:1 על קון.

ליון - סנט אטיין 2:2

הדרבי החם והטעון של חבל רון-אלפ הסתיים בחלוקת נקודות שהחזירה את ליון לפסגה, אבל רק הודות להפרש שערים. אחרי שסנט אטיין ניצחה בשני המפגשים הקודמים, המארחת קיוותה להשיג נקמה ופתחה מצוין עם שער של הקמרוני קלינטון אנז'י בדקה ה-24, אחרי בישול של נביל פקיר. אלא ששבע דקות לאחר מכן לינדזי רוז נגע ביד על קו השער, גרם לפנדל והורחק. מקס גראדל ניצל את ההזדמנות כדי להשוות מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-45 היה זה רומן המומה שהשלים מהפך כשעבר את אנתוני לופס וכבש. למרות הנחיתות המספרית, ליון המשיכה לשחק התקפי ובאה על שכרה מהר מאוד, עם כדור חופשי של פקיר אותו נגח פנימה בדקה ה-48 המגן כריסטוף ז'אלה, שחגג עם חיקוי של ארנב את שער הבכורה שלו במדי ליון והראשון בליגה מאז 17 במרץ 2012. לופס מנע מסנט אטיין לחזור להוביל, בעוד הובר פורנייה שלח למערכה גם את קלמון גרנייה המתקאמבק כדי להכריע, אך ללא הועיל.

רומן המומה שחקן סנט אטיין. AP
המהפך לא החזיק מעמד יותר מדי זמן. רומן המומה/AP

ליל - בורדו 0:2

ניצחון שלישי רצוף לרנה ז'יראר, שיכול עדיין לחלום על כרטיס לאירופה למרות עונה מאכזבת ברובה. בורדו קיוותה להשתוות למארסיי הרביעית, עליה גברה במחזור הקודם, אבל סופיאן בופאל המוכשר, שמקבל במה בשבועות האחרונים ומחזיר על המגרש, בישל בדקה ה-13 לנולן רו וקינח עם אסיסט בדקה הרביעית של תוספת הזמן לאדאמה טראורה. ליל עם 50 נקודות במקום השמיני.

מונפלייה - קון 0:1
למונפלייה: הילטון (4)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully