וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: חוזה ארוך טווח לסילבס, סגל השחקנים ישודרג

19.4.2015 / 13:57

המאמן שהצעיד את הקבוצה מהשרון לעונה מצוינת, אמור לחתום לשלוש שנים נוספות. במועדון רוצים להתחזק בשני ישראלים בכירים ומקווים שאנתוני וואקמה יישאר. אמבולה וצ'אם ימשיכו

one

הפועל רעננה סיימה אמש בתיקו 1:1 נגד בני סכנין, וכל שנותר כעת לחיים סילבס ושחקניו, הוא המאבק על המקום השביעי, שיביא עמו מענק כספי של 350 אלף שקלים. למרות שהעונה טרם הסתיימה, במועדון כבר מסתכלים לעבר העתיד ומתכננים את העונות הבאות.

סילבס שמסיים עונת בכורה מוצלחת כמאמן ראשי, קיבל לאחרונה הצעה לחוזה ארוך טווח לשלוש שנים והודעה רשמית על מינויו צפויה לצאת בקרוב. לסילבס כבר יש סיכום עקרוני לעונה הבאה ובשבועות האחרונים קיבל הצעה לחתום לשנתיים נוספות, עם שדרוג בשכרו. המאמן שמתגורר בחיפה אף צפוי להעתיק את מגוריו לרעננה.

"עוד יש לנו מטרות העונה וחשוב לנו להמשיך באותה הדרך ולסיים את העונה בצורה הכי טובה שיכולה להיות", אמר סילבס לוואלה ספורט. "יש רצון הדדי להמשיך באותה הדרך בשנים הבאות ואנחנו קרובים מאוד לסיכום גם לעונות הקרובות. גם בלי הסיכום החדש, הרצון שלי הוא להמשיך ברעננה, על אחת כמה וכמה כשהמועדון מראה לי שהוא רוצה אותי לטווח ארוך".

במקביל למו"מ עם סילבס, ברעננה מתכוונים גם להגדיל את תקציב השחקנים לעונה הבאה ולשדרג את הסגל בלפחות שלושה-ארבעה שחקנים חדשים. מרבית שחקני הסגל הנוכחי חתומים גם לעונה הבאה, וכמעט כולם מתוכננים להמשיך. בהנהלת המועדון מרוצים מאוד ממצבת השחקנים וציינו את העבודה שסילבס עשה עם שחקנים שחלקם היו אלמוניים עד העונה.

במועדון מעוניינים לצרף שני שחקנים ישראלים בכירים במטרה להוות שוב פקטור רציני בחלק העליון. בגזרת הזרים נראה שעמנואל אמבולה וממאדו צ'אם ישארו גם בעונה הבאה ובצוות המקצועי ינסו לצרף שני זרים חדשים לסגל, ככל הנראה בחלק הקדמי. החלוץ הניגרי אנתוני וואקמה חתום גם לעונה הבאה, אולם ההישארות שלו מוטלת בספק, בגלל העניין הגדול שיש בו והרצון שלו לעבור לקבוצה גדולה יותר. חיד עם זאת, ברעננה ינסו לשכנע את וואקמה להישאר גם בעונה הבאה, כאשר מערכת היחסים הקרובה מאוד שלו עם המאמן סילבס, עשויה לשכנעו להישאר.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
עונת בכורה מוצלחת כמאמן ראשי. סילבס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully