וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה עלתה לגמר הגביע האנגלי אחרי 1:2 על ליברפול

קוטיניו כבש ראשון (30), אבל בנטקה הגיב מהר (36) עם סיומת מצוינת, ופביאן דלף השלים מהפך (54) וסידר לקבוצה של שרווד מקום באירופה ובגמר, שם היא תפגוש את ארסנל ב-30 במאי. ג'רארד נפרד מוומבלי עם עוד אכזבה

אסטון וילה העפילה הערב (ראשון) לגמר הגביע האנגלי אחרי 1:2 מפתיע בגמר בוומבלי מול ליברפול. אחרי מפח הנפש בשנה שעברה ואיבוד האליפות, סטיבן ג'רארד, שמשחק הגמר ישוחק בדיוק ביום ההולדת שלו, פתח בהרכב ליברפול וחלם להיפרד מהמועדון בו גדל עם גביע, אבל גם החלום הזה נגוז לו בעוד ערב עגום של האדומים. הפתיחה דווקא בישרה טובות לליברפול, כאשר פליפה קוטיניו העלה אותה ליתרון אחרי חצי שעה של משחק עם בעיטה מקרוב. אולם, שש דקות בלבד החזיק מעמד השער הזה עד שכריסטיאן בנטקה הלוהט השווה ובדקה ה-54 פביאן דלף סיים מהלך קבוצתי נפלא והשלים מהפך לווילה, שתפגוש את ארסנל מחזיקת הגביע לקרב על התואר בגמר שייערך ב-30 במאי. גם אם וילה תפסיד בגמר, היא הבטיחה לעצמה מקום באירופה, כאשר בפעם האחרונה שהיא הגיעה למעמד הזה היתה ב-2000 והיא לא זכתה בתואר הזה מאז 1957.

טים שרוווד, המאמן שהוזעק לווילה במהלך העונה כשזו היתה במצב קשה מאוד ומתחת לקו האדום, יכול לרשום לעצמו עוד וי ענק בקדנציה הזו ובנוסף להישרדות המסתמנת, הוא עשוי להביא לקבוצה הקטנה מבירמינגהאם גביע, משהו שאף אוהד לא העיז לחלום עליו עד לפני חודשיים. ברנדון רוג'רס, שבעונה הבכורה שלו, הוליך את ליברפול לסגנות, יסיים את העונה הזו ללא תואר ובמקרה הטוב רק עם מקום בליגה האירופית.

כריסטיאן בנטקה, אסטון וילה, חוגג שער. רויטרס
יביא לאסטון וילה גביע? בנטקה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully