וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידר: "מאמין שנישאר בליגה. עכשיו העונה שלנו באמת מתחילה"

חגיגה בהפועל עכו לאחר ה-0:1 על הפועל חיפה, שהוציא את הקבוצה מהמקום האחרון. גיבור הניצחון: "דורה אמר שאכבוש כמו פברגאס. כל המשחקים עד סוף העונה הם עניין של חיים ומוות"

one

הפועל עכו צהלה ושמחה אחרי ה-0:1 אמש (שבת) על הפועל חיפה שהוציא אותה מהמקום האחרון בליגה והגדיל בעשרות אחוזים את סיכוייה להישאר בליגה. דקות ארוכות חגגו השחקנים את הניצחון בחדר ההלבשה. עם זאת, היו אתמול תחושות מעורבות אצל לא מעט שחקנים בעכו שגדלו בהפועל חיפה והכניסו את קבוצתם לשעבר לצרות גדולות. "זה היה משחק מאוד טעון", הודה אחד השחקנים. "יש יריבות קשה בין שני המועדונים כבר כמה שנים. יש פה אנשים שגדלו בהפועל חיפה וזה לא היה מצב פשוט עבורם. הפועל חיפה יכולה לאכול את הלב שהשחקנים בהפועל עכו ולא אצלה".

לצד הרגשות המוערבים של מספר שחקנים, הייתה חגיגה גדולה בעכו והניצחון הגביר את האמונה שהקבוצה יכולה להישאר בליגה: "אני מאמין בלב שלם שנישאר בליגה", אמר כובש שער הניצחון אליאור סיידר. "לפני שנכנסתי, שלומי דורה אמר שיש לו תחושה טובה לגביי. הוא אמר שאני אכנס למגרש ואכבוש כמו שססק פברגאס כבש עם המסיכה במדי צ'לסי. זה שער מתוק ומיוחד. חזרנו לחיים אחרי תקופה ארוכה כי האמנו שאנחנו יכולים לשרוד. עכשיו העונה שלנו מתחילה ואסור שנחזור בידיים ריקות מהמשחק במושבה מול הפועל פתח תקוה, אחרת לא עשינו כלום מול הפועל חיפה. יש לנו ארבעה משחקים עד סוף העונה שכל אחד מהם הוא חיים ומוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully