וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה: בניון בסגל, משומר דרש הבהרות

19.4.2015 / 19:50

המגן ביקש להבין מדוע נדחק ליציע בתקופה האחרונה, בלבול החליט: הוא שוב מחוץ לסגל. הקפטן זכה לטיפול ועשוי לפתוח (ב', 20:00, ספורט 1). בן שמעון ערך סבב שיחות אישיות, מלמד לא בסגל

מחזור 30מחצית20/04/2015
מכבי חיפה
    0:0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      *מכבי פתח תקוה ניצחה העונה ב"סמי עופר", אבל בדרך כלל היא מתקשה מאוד בחיפה. היא ניצחה שם פעמיים ב-2007. בכל שלוש הפעמים זה נגמר בתוצאה זהה: 0:1 קטן.

      *מדהים, אבל מחצית מ-22 המשחקים האחרונים בין הקבוצות נגמרו בתוצאה הזאת. זה מה שנראה גם מחר?

      *לקחנו את 52 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ומתברר שהירוקים כבשו יותר מכפול ביחס ללוזונים: 37:79. גם יחס השערים בבית הוא דומה: 21:42.

      יוסי בניון שחקן מכבי חיפה חוגג. קובי אליהו
      מכבי חיפה תמשיך לנצח את מכבי פתח תקוה? יוסי בניון/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      במכבי חיפה יודעים שמעידה מחר (שני, 20:00, ספורט 1 ו-HD) מול מכבי פתח תקוה עשויה לסכן מאוד את החלום האירופי. המאמן מרקו בלבול תרגל כבר בסוף השבוע את ההרכב, ונראה כי לא צפויות הפתעות לעומת זה שפתח בווסרמיל, למעט שינוי אחד: טאלב טואטחה תורגל במקומו של שמואל שיימן, שמבוקש בהפועל תל אביב. איתי שכטר ו-ויאם עמאשה תורגלו לסירוגין, אבל המאמן נותן עדיפות לחלוץ נאנט לשעבר, כשבמועדון מצפים שישפר את המספרים שלו לקראת העונה הבאה. שכטר כבש שער בבכורה שלו כשחקן הרכב מול מ.ס אשדוד, ומאז פתח בשישה משחקים, הוחלף בכולם, אבל לא מצא את הרשת. יוסי בניון קיבל טיפול ויעמוד לרשות המאמן. אתמול בניון ערך אימון חלקי בלבד בעקבות הדלקת בגיד, אך היום חלה הטבה במצבו והוא יוכל לשחק. כך או כך, בלבול כבר מכין אלטרנטיבה למקרה שמשהו ישתבש מחר. במקרה שבניון לא יוכל לפתוח, נראה כי עידן ורד יחליף אותו, אך גם ויאם עמאשה הוא אופציה.

      עוד לפני שההכנות הושלמו, בלבול זימן את אייל משומר לשיחה לפני האימון, זאת בעקבות העובדה שהשחקן כבר אינו חלק מהסגל של מכבי חיפה בתקופה האחרונה. משומר, כך נודע, הביע את מורת רוחו מכך שאינו משחק יותר משלושה חודשים וביקש לברר מדוע הוא אינו חלק מהסגל, מה שהוביל לכך שנדחק גם מסגל הנבחרת. במהלך השיחה הסביר בלבול למשומר את הסיבות למצב שנוצר. משומר הודיע למאמן כי הוא כשיר למשחק הקרוב ומעניין יהיה לראות האם המגן ייכלל בסגל. "אחרי מכבי פתח תקוה, מצפים לנו עוד שני משחקים קשים מאוד עד המשחק מול בית"ר, מול עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב. אין לנו ברירה, חייבים לעלות ולנצח", אמר אחד השחקנים לפני האימון. "אסור לנו לוותר על אירופה העונה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      יעקב שחר בעלי מבכי חיפה. קובי אליהו
      ההכנות לעונה הבאה החלו. יעקב שחר/קובי אליהו

      מכבי חיפה תמשיך בהכנות לקראת העונה הבאה לאחר המשחק. נשיא המועדון, יעקב שחר, עדיין לא הכריז על זהות המאמן, אך ברגע שיגיע הוא יצטרך לתת אור ירוק לעסקאות שונות, בעיקר כאלה שהמועדון מתכוון לבצע מול עירוני קרית שמונה. שמותיהם של רועי קהת ושיר צדק כבר עלו, גם אחמד עאבד הוזכר כאופציה אם יעזוב בקיץ. במועדון, כזכור, כבר הסכימו להעביר את כרטיסו של שמעון אבוחצירה תמורת שחקנים שיעברו מהקבוצה הצפונית, אבל לא בטוח שעסקה כזאת תאושר לאור סגל החלוצים הרחב בקרית שמונה.

      במועדון מרוצים מההספק של החלוץ שון וייסמן, שכבש שלושער במדי קבוצת הנוער מול נס ציונה. הירוקים שוקלים להשאיר את ויסמן גם בעונה הבאה כשחקן שישתלב בקבוצה הבוגרת. אם מכבי חיפה תזכה באליפות, הסיכוי שוייסמן יישאר גבוה יותר. אחרת, הוא יושאל. ויסמן כבש 14 שערי ליגה העונה, ועוד שלושה בגביע המדינה.

      לפני שריקת הפתיחה תציין מכבי חיפה את יום הולדתו ה-80 של שחקן העבר אשר עלמני, שמאמן במחלקת הנוער של המועדון משנת 1969. עלמני נמצא במכבי חיפה מאז שנת 1948, אז השתייך למחלקת הנוער, ומהווה חלק בלתי נפרד מהירוקים כבר 67 שנה.

      איתי שכטר שחקן מכבחי חיפה. קובי אליהו
      יעמוד למבחן. איתי שכטר/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

      אחרי ההחתמה של רן בן שמעון, במכבי פתח תקוה מתעסקים בעיקר בבריאן חרסיסיץ'. הידיעה לפיה ייתכן שהקשר לא ימשיך בעונה הבאה מהווה בעיה לבן שמעון, שבונה על חרסיסיץ' כשחקן בסגל שלו בשנים האחרונות. במועדון מתכוונים לערוך לאחר המשחק שיחה עם הקשר כדי לבחון אפשרות שימשיך בישראל, למרות שהקשר לא מתלהב מהאפשרות בינתיים.

      כפי שפורסם בסוף השבוע בוואלה ספורט, חרסיסיץ' כבר הודיע לשחקנים בחדר ההלבשה כי הוא מתכוון לעזוב את ישראל וגם בעיות המס מקשות על המשך דרכו בקבוצה. כעת, במועדון מנסים למצוא פתרון יצירתי כדי להשאירו. דניאל דימוב יהיה מחר בסגל למשחק. ויש גם הפתעה בסגל: גיא מלמד שנחשב לשחקן הרכב לא ייכלל בסגל למשחק וכמוהו גם משה לוגסי ותומר אלבז. רן בן שמעון לא ערך תרגול טקטי אבל ההערכה היא שדדי בן דיין ויואכים יונונגה יהיו בהרכב.

      בן שמעון עצמו ערך היום מספר שיחות אישיות עם שחקנים. החל משעות הצהריים ועד האימון, בן שמעון קבע שיחות אישיות עם מספר שחקנים, בעיקר כדי לשים דגשים טקטיים לקראת המשחק. בין השחקנים שהוזמנו: חגי גולדנברג, עידן שמש, גיא מלמד, יובל יעקובוביץ', איבן הרצג, מרואן קבהא וגידי קניוק. מבחינת ההרכב, רן בן שמעון יערוך מספר שינויים בהשוואה לזה שפתח ב-0:0 מול בית"ר ירושלים.

      בריאן חרסיסיץ' מכבי פתח תקוה מול מיצ'ל מכבי חיפה. ברני ארדוב
      מחפשים פיתרון יצירתי להשארתו. בריאן חרסיסיץ'/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: איתי שכטר

      לאיתי שכטר קל נגד הגנות איטיות, אבל העונה הוא מתקשה מול שמירה אישית ובעיקר בעקבות העובדה שהוא הפך למפנה שטחים לאלירן עטר יותר מאשר לשחקן רחבה. שכטר רחוק מלהציג את היכולת בעונת השיא בהפועל תל אביב, אבל הוא עדיין שחקן חשוב במערך של בלבול וחלק מהשינוי שעברה הקבוצה. לשכטר אסור לחדד את המחשבות של הנהלת חיפה בנוגע לחלוץ מוביל בעונה הבאה. הוא חייב להוביל את השינוי העונה בעזרת מספרים, כמו שידע לעשות בעבר.

      מכבי פתח תקוה: איבן הרצג

      הבלם הקרואטי כבר היה בדרך החוצה, אבל סדרת פציעות במרכז ההגנה החזירה אותו מהיציע לאחד השחקנים הכי בטוחים בהרכב של בן שמעון. אלא שהמאמן עדיין שוקד על המערך שלו בעונה הבאה, וכלל לא בטוח שהרצג, למרות ההפך לשחקן הרכב, ימשיך בקבוצה. הקרואטי ינסה להוכיח לבן שמעון שהניסיון שצבר לצד דימוב ודנינו עשה את שלו, ושעליו להמשיך אותה שיטה ועם אותה הגנה. האם זה יעבוד? התשובות בקרוב.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 21150

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully