וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פציעה מזוויעה בליגה הסעודית, צלם מציל אוהד בבייסבול

עימאד סחאבי שבר את הקרסול וזה נראה רע מאוד, בארץ המגף חשפו מי אהודה יותר, מילאן או אינטר. וגם: הצלם שהציל את חייו של אוהד, האוהדות שהתפשטו לכבוד המשחק וסטארידג' מתפוצץ מצחוק

15:40: הצלם שהציל את חייו של האוהד

בבוקר צחקנו עם שני אוהדי בייסבול שתפסו כדורים בעזרת כוסות בירה, והנה קליפ שהיה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע. אוהד סן דייגו פאדרס שניסה לתפוס כדור באיצטדיון בשיקגו כמעט צנח מהיציע אל הדשא, אלמלא התושיה המפתיעה שגילה הצלם שלצידו

12:09: בולט מרגש בברזיל

יוסאין בולט שעושה בימים האחרונים בברזיל, רץ ביחד עם אצנית הפראלימפית המקומית טרזיניה גילרמינה ביום שבת. גילרמינה היא מדליסטית הזהב ב-100 ו-200 מטרים מלונדון 2012 והיא אמרה לאתר הרשמי של אולימפיאדת ריו 2016 ש"זה חלום שהתגשם".

יוסאין בולט עם האצנית העיוורת, טרזיניה גילרמינה. AP
בולט וגירלמינה/AP

11:17: פציעה מזוויעה בסעודיה

עימאד סחאבי האומלל נפצע בצורה קשה במשחק בליגה הסעודית, בו הקבוצה שלו, אל אורובה, ניצחה את קבוצת אל שואלה 0:2. אזהרה: התמונות קשות לצפייה.

10:36: זכה עם ברזיל במונדיאל 1970, ומכר את המדליה בתמורה לקוקאין

קשר העבר הברזילאי, פאולו סזאר בן ה-65, שהיה חלק מהנבחרת האגדית שזכתה במונדיאל 1970, הודה כי מכר את המדליה שקיבל במעמד הגמר בתמורה לקוקאין. סזאר, ששיחק בעבר בבוטאפוגו, פלמנגו, גרמיו, ואשקו דה גאמה, קורינתיאנס ומארסיי, הודה שההתמכרות לקוקאין החלה כששיחק בצרפת בשנות ה-70.

אוהדי מילאן עם מחווה לשחקן פיליפו אינזאגי. Claudio Villa, GettyImages
אוהדי מילאן. שולטים באיטליה?/GettyImages, Claudio Villa

10:10: למי יש יותר אוהדים, לאינטר או למילאן?

הדרבי של העיר מילאנו נחשב לאחד הדרבים החמים בעולם. המשחק בין שתי היריבות המרות כמעט תמיד עונה על הציפיות, אם לא על כר הדשא אז לפחות ביציעים. ב'גאזטה דלו ספורט', אחד מאתרי הספורט הגדולים בארץ המגף, פרסמו מפה של המדינה המחולקת לפי אוהדים של מילאן ואינטר. תמיד רציתם לדעת לאיזו קבוצה יותר אוהדים באיטליה? עכשיו תקבלו את התשובה. לחצו כאן כדי לצפות במפה.

10:00: הדוגמניות העירומות שצבעו את גופן לכבוד הדרבי

עדיין בדרבי. אם בגאזטה החליטו להוציא מפה מיוחדת, גם חובבי האופנה רצו לתרום את חלקם. שתי דוגמניות מקומיות, האחת אוהדת של מילאן והשנייה של אינטר (האומנם?) החליטו לצבוע את גופם בצבעי הקבוצות כשהן ערומות לגמרי, ושיחקו כדורגל שולחן האחת מול השנייה. מי ניצחה?

09:50: דניאל סטארידג' מתפוצץ מצחוק

חלוץ ליברפול, דניאל סטארידג', התראיין לאחד מגופי התקשורת באנגליה, כשאת עמדת המראיין תפס מייקל אואן. טוב, לא בדיוק כוכב העבר האנגלי, אלא חקיין שנשמע בדיוק כמו אואן. סטארידג' לא יכול היה להישאר אדיש לחיקוי, ופשוט התפוצץ מצחוק כמעט לאורך כל הראיון.

09:45: הנרי ורדנאפ במחווה לקרב בין מייוות'ר לפאקיאו

תיירי הנרי וג'יימי רדנאפ כבר לא משחקים כדורגל. השניים פנו לקריירה טלוויזיונית ומפרשנים יחדיו משחקים ברשת "סקיי ספורטס" הבריטית. במהלך אחת התוכניות החליטו השניים לקחת הפסקה מהענף שבו עוסקים, ולהקדיש את תשומת לבם לענף ספורט אחר. לרגל הקרב הגדול בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו, הנרי ורדנאפ נפגשו ל"פייס-אוף", שהסתיים בצורה ידידותית יותר מאיך שאמור להסתיים הקרב בין שני המתאגרפים הגדולים ב-2 במאי.

09:35: טום תיבודו מרוצה במסיבת עיתונאים

מאמן שיקגו בולס, טום תיבודו היה מאוד מרוצה במסיבת העיתונאים שלאחר הניצחון על מילווקי בסיבוב הראשון של הפלייאוף ולא רק בשל התוצאה. במהלך האירוע, נשאל תיבודו שאלה, ונראה שהוא לא בדיוק ידע מי העיתונאי שפנה אליו. אחרי חיפוש קצרצר בחדר הוא גילה את התשובה, וחיוך רחב נמרח על פניו.

09:30: כדור בייסבול בכוס בירה

חובבי בייסבול רבים פוקדים את האצטדיונים ברחבי ארצות הברית ולא תמיד בשביל לראות קבוצה כזו או אחרת מנצחת. לעתים מגיעים האוהדים רק למטרה אחת: לתפוס כדור תועה. במהלך הלילה נרשם מקרה נדיר למדי, כששני כדורים תועים מצאו את דרכם לתוך כוסות בירה של אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully