וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "הדברים תלויים בנו, הקהל יעזור לנו להישאר"

19.4.2015 / 9:22

המלאבסים חגגו 1:2 על הפועל תל אביב ועלייה מעל הקו האדום: "מכל התוצאות בשבת, שלנו הייתה הכי מרשימה". גל אראל: "אם לא ננצח את הפועל עכו, כאילו לא ניצחנו בבלומפילד"

שלוש הנקודות שאספה אתמול (שבת) הפועל פתח תקוה בבלומפילד (1:2 על הפועל תל אביב), הפיחו תקוות חדשות במועדון וכעת משוכנעים בקבוצה שאפשר להשלים את המשימה ולהישאר בליגה. "מכל תוצאות השבת, אנחנו עשינו את התוצאה הכי מרשימה. ניצחנו באצטדיון בו זה לא קרה משנת 2004", הזכיר שחקן בקבוצה. "הבאנו לכך שעכשיו הדברים ברגליים שלנו והקהל שלנו יעזור לנו להישאר בליגה".

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי קיבל הרבה ברכות אחרי שהיה במצב רוח מאוד שפוף נוכח התוצאות העגומות שהשיג עם שחקניו בשבועות האחרונים. קורצקי החזיר לעניינים בשני המשחקים האחרונים את גל אראל והאחרון מחזיר על כר הדשא במנהיגות וחוכמה. אראל אמר אחרי המשחק: "זה ניצחון חשוב מאוד. התכוננו כל השבוע למשחק מאוד קשה. היום לא שיחקנו אחרי הקבוצות האחרות ולא ידענו את התוצאות שלהן, וזה עזר לנו. זו הפעם הראשונה שאנחנו פותחים את המחזור בלי להיות מושפעים מתוצאות של קבוצות אחרות וזה כנראה סייע לנו".

אראל הוסיף: "אני גאה בחברים שלי שידעו לעשות מהפך בתוצאה. אין לי ספק שלהם ולי יש את היכולת להישאר בליגה. אני מאושר בשביל חסן אבו זייד שהשווה את התוצאה ובשביל מירקו אורמוש שכבש שער ניצחון מדהים. הניצחון הזה לא יהיה שווה אם לא נדע לנצח גם במשחק הבא. נרד לקרקע מהר מאוד כי אם לא ניקח שלוש נקודות נגד הפועל עכו, כאילו לא עשינו כלום נגד הפועל תל אביב".

מהקבוצה נמסר שבמשחק הבית הקרוב מול הפועל עכו ישבו אוהדי הקבוצה ביציע המזרחי, כשעלות כרטיס תעמוד על מחיר אחיד של 30 שקלים. מכירת הכרטיסים המוזלת התאפשרה כתוצאה מתרומה של חברת wix שמימנה חלק נכבד מהוצאות המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully