וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד נענשה בהורדת 3 נקודות על תנאי בעקבות פרשת המדים

19.4.2015 / 14:32

המועדון ותובע ההתאחדות הגיעו להסדר טיעון. אם לא יהיה פיוס עם הקהל, בשנה הבאה תוגש בקשה רשמית להופיע בחולצות אדומות. במועדון אמרו על המחאה: "אף אחד לא ינצח במלחמה הזאת"

one

מ.ס אשדוד הגיעה היום (ראשון) להסדר טיעון עם תובע ההתאחדות בעקבות ההופעה שלה לפני כמה שבועות במדים אדומים שנושאים את השם "הפועל אשדוד". המועדון נקנס ב-10,000 שקלים ונענשה בהורדת שלוש נקודות על תנאי. הסדר הטיעון קיבל את הסכמת מנהלת הליגות, שהתלוננה. אם לא יהיה שינוי בנוגע למתיחות עם האוהדים של עירוני אשדוד בעונה הבאה העונה תגיש בתחילת העונה בקשה לעבור לתלבושת אדומה באופן חוקי.

עדיין בנושא הקהל, אחרי התיקו אמש מול מכבי נתניה והשבת הנקודות שלשום על ידי פיפ"א, האנרגיות במ.ס. אשדוד יופנו לפיוס, אפילו זמני, עם האוהדים לקראת המשחק הקריטי בשבת באיצטדיון הי"א מול הפועל חיפה. ג'קי בן זקן אמנם חושב שזה הזמן להיפרד מגרעין האוהדים שלא רוצים חלק במ.ס. אשדוד, אבל השחקנים וגם ניר קלינגר חשים כי זה יהיה נורא אם בשבת ימשיכו להגיע אוהדים למגרש במטרה לפגוע בקבוצה ולשרוק בוז נגדה. קלינגר פנה אתמול בסיום המשחק לאוהדים והזכיר שבתחילת העונה הגיעו כ-5,000 אוהדים למשחקים כשהקבוצה עשתה תוצאות טובות יותר.

לא ברור אם הדבר יתאפשר, אבל בהחלט יתכנו ניסיונות להידברות השבוע כדי לשים את המחלוקות בצד לקראת ארבעת המשחקים החשובים עד תום העונה. קשר הקבוצה אלכסנדר דוידוב שמשחק כבר זמן רב למרות שהוא סובל מקרע במיניסקוס ודוחה כל פעולה כירורגית למען הקבוצה, נשמע מאוד נרגש כשדיבר על האוהדים. "אני לא מבין בדיוק למה האוהדים החליטו לצאת נגדנו", אמר הסרבי. "אני לא יודע מה קרה בינם לבין ההנהלה. אני רק יודע שהסיטואציה הזו רעה לכל הצדדים. היא פוגעת בנו השחקנים והיא פוגעת באוהדים. אף אחד לא יכול לנצח במלחמה הזו וצריך לסיים אותה. אני מאמין שאם האוהדים יתנו לנו גב ויעזרו לנו להישאר בליגה, ג'קי יפתור את כל הבעיות מולם בקיץ. הרבה אוהדים נשארים בבית ובכלל לא באים, אבל אחרים שבאים פועלים נגדנו. אני מבקש מהאוהדים לשים את כל המחלוקות בצד ולתת לנו כוח להישאר בליגה. גם אם הכמות שלהם לא גדולה, אנחנו עדיין משחקים במגרש מאוד קטן והשירים והשריקות מפריעים לנו".

עופר ורטה שחקן מ.ס. אשדוד (משמאל) בועט לצד תום מונד ומול ערן לוי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
לא מקבלים תמיכה. ורטה ומונד/קובי אליהו

אשדוד ניצלה אתמול במחצית הראשונה כשפתחה את המשחק רע מאוד ורק במזל לא ספגה. דוידוב הסביר מה גרם לו ולחבריו לעלות למשחק בצורה כל כך נרפית. "לפני המשחק בחדר ההלבשה ראינו את התוצאות של הפועל פתח תקוה ושל הפועל עכו וברגע שראינו ששתיהן ניצחו, זה הוריד לנו מהכוח. הניצחונות שלהן גרמו לכולם להוריד את הראש לפני המשחק וזה היה קשה מאוד לעלות למשחק מול נתניה שמגיעה משוחררת ואנחנו, מנגד, מאוד לחוצים בגלל כל המצב. לשמחתי עברנו בשלום את המחצית הראשונה ובמחצית השנייה עלינו ושיחקנו כמו גברים כדי להשיג את הנקודה היקרה הזו".

על עשרת הימים בהם חיו בחשש שלא יחזירו להם את שש הנקודות, אמר דוידוב: "עברנו תקופה קשה מאוד עם הורדת הנקודות. אנשים אמרו שיחזירו לנו את הנקודות ואחרים אמרו שלא. היה לנו הרבה מזל שזה נגמר כך".

בתחילת העונה דוידוב היה נפלא וקבוצות הצמרת לטשו עיניים לכיוונו לקראת העונה הבאה. אבל כבר תקופה ארוכה שהוא פחות טוב ואתמול תיאר הקשר את מה שעובר עליו: "כבר חמישה עשר משחקים שאני לא מרוצה מאיך שאני משחק. אני לא יודע למה אני פצוע כל כך הרבה זמן העונה. אלה לא פציעות גדולות, אבל הן מפריעות ואני כל הזמן משחק עם זריקה או כדורים. אני רוצה לסיים את העונה הזו ולהתכונן טוב לעונה הבאה. נכון שאמרו לי כמה פעמים שאני מתאים לשחק במועדונים הגדולים בארץ, אבל אני אשמח להישאר באשדוד, רק שאהיה כבר בריא במאה אחוז".

במועדון ציינו לטובה את אופיר מרציאנו שנפגע בגבו בחימום לפני המשחק ומספר דקות לפני תחילת המשחק, קיבל זריקה והצליח לסיים את כל 90 הדקות.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ומ.ס אשדוד נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה

(עדכון ראשון: 8:49)

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully