וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שבורה: "כולם עושים במכנסיים ברגע האמת"

19.4.2015 / 7:02

אווירה קשה בהפועל חיפה לאחר הירידה למקום האחרון. בנין סופג ביקורות, בחדר ההלבשה מחליפים האשמות: "צריך להודות - אנחנו החלשים בליגה". גורם: "בנו ב-20 מיליון שקל קבוצה לליגה לאומית"

one

אווירה קשה מאוד בהפועל חיפה לאחר ההפסד להפועל עכו (1:0) והירידה למקום האחרון בליגת העל, ארבעה מחזורים בלבד לסיום הפלייאוף התחתון. ההפסד לעכו הביא איתו גם לא מעט ביקורות על הסגל של הקבוצה. במועדון חוששים שבסגל שכזה בלתי אפשרי יהיה קשה לשרוד בליגת העל. "בנו כאן בעשרים מיליון שקל קבוצה ברמה של ליגה לאומית", אמר גורם בקבוצה. "אין פה אף שחקן שמסוגל למסור כדורים לחלוצים והרכש שהגיע בינואר כולל שני חלוצים שמשחקים באותו סגנון. קשה לראות איך אנחנו יוצאים מהמצב הזה ונשארים בליגה".

גם בקרב השחקנים נשמעים יותר ויותר ביקורות הדדיות. לקראת ארבעת המשחקים הנותרים,נראה שהמשימה החשובה ביותר היא לאחד את הקבוצה. "אין הבדל בסגל בינינו לבין שלוש הקבוצות האחרות שנאבקות על הירידה", אמר שחקן בחיפה. "הבעיה שאצלנו כולם בפאניקה וכולם עושים במכנסיים ברגעי האמת. הכל אפשרי ועוד ניתן להישאר בליגה, אבל הבעיה שזה כבר לא תלוי בנו".

שחקן הפועל חיפה מהראן לאלה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
אווירה קשה. שחקני הפועל חיפה מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

"כולם נלחמים וכולם רוצים", מסביר שחקן אחר בקבוצה, "אבל זה נראה כאילו אנחנו כבר לא מסוגלים. צריך להודות - כרגע אנחנו החלשים ביותר בליגה".

בנוסף, בחיפה יכולים לסמן את סוף השבוע האחרון כנורת אזהרה. קבוצת האוהדים, שהוקמה על רקע מחלוקות עם התנהלותה של הפועל חיפה, חגגה בסוף השבוע העפלה לליגה ב', בעוד הקבוצה המקורית ירדה למקום האחרון בליגת העל. "הכל רקוב", אמר גורם המקורב לראשי שני המועדונים, "בימים רגילים היו מגיעים למשחקים כאלה קובעים 4,000 ו-5,000 צופים וזה היה דוחף את הקבוצה, אבל אוהדים רבים לא רואים עצמם חלק מהמועדון יותר. כואב שזה המצב, אבל אי אפשר כל שנה לטעות ובסוף לשמוח שנשארים בליגה. מתישהו גם המזל צריך להיגמר ועושה רושם שזה מה שקורה השנה".

גם המאמן טל בנין סופג ביקורות מחלק מאנשי המועדון, שחלקם אף סבר שיש לשקול זעזוע בעמדת המאמן. אלא שיואב כץ נותן גיבוי מלא בשלב זה למאמן והבהיר לו שהוא עומד מאחוריו. כץ הצהיר שבנין יישאר עד תום העונה.

היחיד שזכה למחמאות היה אופק פישלר הצעיר, שימשיך לפתוח בהרכב גם במשחק הבא נגד אשדוד בשל האדום שספג אושרי רואש. אגב, רואש ניגש בסיום המשחק לשופט דניאל בר נתן והתנצל על התנהגותו.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה הפסידה 1:0 לעכו וירדה למקום האחרון בליגת העל

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה טל בנין. אדריאן הרבשטיין
לא יוצא נקי מאשמה. בנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully