וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "התמיכה מהקהל ריגשה אותי מאוד, הייתה אווירה פנטסטית"

מאמן בורוסיה דורטמונד התרגש מהעידוד של הקהל ב-0:3 על פאדרבורן דווקא בשבוע בו הודיע על עזיבתו. גווארדיולה אחרי ה-0:2 של באיירן על הופנהיים: "גאה בשחקנים שלי, עכשיו הראש בפורטו"

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. AP
זכה לקבלת פנים חמה. קלופ/AP

שלושה ימים אחרי ההודעה הדרמטית על כך שלא ימשיך בבורוסיה דורטמונד, זכה היום (שבת) יורגן קלופ לקבלת פנים חמה ומרגשת בווסטפאלן שטאדיון כשאוהדי הקבוצה עודדו אותו במהלך ה-0:3 מול פאדרבורן. עם ה-0:3 הביתי הזה, דורטמונד שברה רצף של 231 דקות ביתיות ללא שער בליגה. בתוך כך, אמר נשיא דורטמונד הנס יואכים וצקה כי המועדון יודיע על המאמן הבא כבר השבוע ככך הנראה, כשכרגע המועמד הבולט הוא תומאס טוכל, שאימן עד השנה את מיינץ.

קלופ, שזכה לעידוד גם לאחר המשחק, נשמע נרגש מאוד: "הייתה אווירה פנסטסטית. הקהל היה יוצא דופן היום וממש לא בפעם הראשונה. לעודד אותי בצורה כזו דווקא בשבוע בו הודעתי שאני עוזב, זה מרגש אותי מאוד". לאחר המשחק, כשהוא זוכה לעידוד אדיר מהקהל, מיהר קלופ לרוץ לחדר ההלבשה כשהוא מסמן לאוהדים את הסימון שלוש כדי לציין שנותרו עוד שלושה משחקי בית העונה: "יש לנו עוד שלושה משחקי בית העונה ואני ממש לא כאן לבד. צריך להודות גם לעוזרים שלי. אני מקווה שמישהו ימצא שיר שמתאים לשלושתנו".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (שמאל) עם מתיאס זאמר. Matthias Hangst, GettyImages
"גאה בשחקנים שלי". גווארדיולה/GettyImages, Matthias Hangst

בתוך כך, באיירן מינכן התאוששה מההפסד 3:1 לפורטו ברבע גמר ליגת האלופות ושלושה ימים לפני הגומלין הקריטי מול הפורטוגלים, הצליחה לנצח 0:2 את הופנהיים בחוץ. סבסטיאן רודה ושער עצמי של אנדראס בק סידרו לבווארים ניצחון, ששיפר את מאזן הנקודות שלהם ל-73 בדרך לאליפות ה-25 בתולדותיהם.

פפ גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה ושלטנו במשחק. המחצית השנייה הייתה מורכבת יותר עבורנו כי הרגליים שלנו היו כבדות. אני גאה מאוד בשחקנים שלי. עכשיו יש לנו את המשחק החשוב ביותר שלנו בליגת האלופות. כמובן שזה יהיה קשה מאוד, אבל זו מטרה משמעותית שלנו".

כובש השער הראשון רודה: "נהניתי מאוד מהשער. שיחקתי מההתחלה וגם כבשה אז זה שני דברים טובים שיצאו לי מהמשחק הזה. הצלחתי לשים את הכדור בדיוק במקום שרציתי שהוא יהיה, אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו והוצאנו את שלוש הנקודות שיתנו לנו תחושה טובה לקראת הגומלין מול פורטו ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully