וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אפשר להגיד שיצאנו מעבדות לחירות"

18.4.2015 / 20:35

מאמן הפועל עכו היה פיוטי אחרי הניצחון על האקסית הפועל חיפה: "התעצבנתי שאנשים אמרו שנרד ליגה". טל בנין: "אסור להרים ידיים". יואב כץ: "ננצח את ארבעת המשחקים הבאים ונישאר"

one

הפועל עכו נחשבה במשך מחזורים ארוכים כיורדת הבטוחה ללאומית. אולם, הקבוצה של שלומי דורה רחוקה מלהרים ידיים והערב (שבת) היא ניצחה 0:1 את הפועל חיפה ופתחה מחדש את הקרב נגד ההישרדות. עכו תפגוש בשבוע הבא את הפועל פתח תקוה לקרב על שש נקודות ותוכל לעלות מעל הקו האדום לראשונה מזה הרבה מאוד זמן אם תנצח. חיפה מצידה ממשיכה ביכולת החלשה שלה עם עוד משחק ללא כיבוש וירדה אל מתחת לקו האדום בעקבות הניצחון של הפועל פתח תקוה בבלומפילד על הפועל תל אביב.

עכו וסיידר תלויים רק בעצמם/אדריאן הרבשטיין

"אחרי הרבה זמן באווירת פסח אפשר להגיד יצאנו מעבדות לחרות, אבל יש עוד ארבעה משחקים". כך אמר בסיום שלומי דורה המאמן המנצח שחגג מול האקסית. "בהתחלה כשהגעתי התעצבנתי שאנשים אמרו שירדנו ליגה, אבל הפנמתי את העניין והאמנו שלא נוותר ולא נרים ידיים. עדיף להתכונן שאתה יודע שזה תלוי בך ולא באחרים. לא העפנו היום כדורים ושיחקנו סבלני".

דורה התייחס לכך שמדובר במפגש טעון מול האקסית והקבוצה בה גדל: "אני מסתכל בסופו של דבר על זה שאם זה לא הפועל חיפה זה אני. לא הייתה לי היום מוטיבציה מיוחדת. 0:1 זה ניצחון של כוח ואם נמשיך להיות דרוכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל חיפה טל בנין. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה שלו בצרות. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

טל בנין אמר בסיום: "היום אנחנו בצרות אבל זה המצב וכמו שעכו יצאו ממצב גרוע מאיתנו, כך גם לנו אסור להרים ידיים. אנחנו ממעטים להגיע למצבים אבל גם במשחקים קודמים שניצחנו מיעטנו להגיע למצבים. מבחינת נתינה והקרבה אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים. יכול להיות שמהמקום הזה נצליח לעשות את הבלתי ייאמן מבחינתנו ולהישאר בליגה".

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה היה בטוח בקבוצה למרות היכולת הלא טובה: "הקבוצה תנצח בארבעת המשחקים הבאים ותישאר בליגה. השחקנים השתדלו, נעשו טעויות ונתקן אותם. כדורגל זה עליות וירידות. אני בטוח שכולנו יחד נשאיר את הקבוצה ליגה. טל בנין נשאר, לא רואה מקום לזעזוע. ביחד איתו נשאיר את הקבוצה ליגה. הקבוצה לא הורכבה בצורה נכונה, אבל נישאר עם הכלים האלה. על האדום של אושרי רואש: "אושרי בחור אמוציונלי ולפעמים עושים טעויות. אנחנו עם הפרש שערים הכי פחות טוב ולא נותנים גולים אבל נישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully