וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פסטורה כבש צמד, פריס סן ז'רמן בפסגה אחרי 1:3 בניס

הארגנטינאי חגג צמד ראשון מאז ספטמבר 2011 והוביל את האלופה לניצחון חוץ שהחזיר אותה למקום הראשון. אדינסון קבאני השלים בפנדל, מתיו בודמר רק השווה זמנית מול האקסית

חאבייר פסטורה שחקן פריס סן ז'רמן. AP
שלוש שנים וחצי מאז הצמד האחרון. חאבייר פסטורה/AP

פריס סן ז'רמן חזרה הערב (שבת) למקום הראשון בליגה הצרפתית, אחרי שניצחה בחוץ 1:3 את ניס. האלופה תצא לברצלונה בניסיון לעשות את הבלתי ייאמן ולחזור מפיגור 3:1 כדי להעפיל לחצי גמר ליגת האלופות, אבל עוד לפני כן תקווה שליון תמעד בדרבי מול סנט אטיין מחר ולא תכבוש מחדש את הפסגה.

ניס - פריס סן ז'רמן 3:1

ללא מרקו וראטי וזלאטן איברהימוביץ' המורחקים וגם בלי טיאגו סילבה וטיאגו מוטה הפצועים, הצליחה אלופת צרפת להשיג ניצחון שישי רצוף במפגשים שלה מול ניס, בזכות הצגה של חאבייר פסטורה. הארגנטינאי שהבקיע רק שלושה שערים עד הערב, חגג צמד ראשון מאז ספטמבר 2011, כשמצא את הרשת בדקה ה-39 אחרי כדור עומק גאוני של לוקאס וירה את השני בדקה ה-63 אחרי שהקפיץ שלוש פעמים ברחבה ונעצר בניסיון הראשון. מתיו בודמר, קפטן ניס ואקס פ.ס.ז', הסיט פנימה את השוויון הזמני בדקה ה-45, אך אדינסון קבאני סגר עניין עם פנדל בדקה ה-69. דויד לואיז המושמץ פתח בהרכב וסיים משחק ללא השחלות.

מונאקו - ראן 1:1

אחרי ההפסד הדחוק מול יובנטוס בצ'מפיונס, מונאקו עלתה למשחק מול ראן ללא כמה שחקני הרכב בתקווה שגם בלעדיהם היא תנצח את התשיעית בטבלה ותברח למארסיי בקרב על המקום השלישי. זה החל לפי התכנון שלה כשברנארדו סילבה כבש בדקה ה-28, אבל חביב חביבו השווה שלוש דקות לסיום וגזל למארחים שתי נקודות חשובות.

משחקים נוספים

באסטיה - ריימס 2:1
לבאסטיה: ג'ובאני סיו (47), לריימס: דויד אנגוג (5), אייסה מנדי (45)

גנגאן - אוויאן 1:1
לגנגאן: קלודיו בובו (44), לאוויאן: ניקולאס בלאנדי (50)

לוריין - טולוז 1:0
לטולוז: מרטין ברייתווייט (28)

מץ - לאנס 1:3
למץ: פלורן מאלודה (13), בונה סאר (57), מודיבו מאיגה (79). ללאנס: אריסטוט מדיאני (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully