וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "את הכסף סופרים במדרגות, עכו זה משחק העונה שלנו"

מאמן הפועל פתח תקוה נשם לרווחה אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל תל אביב: "אפשר לחייך טיפה, אני חושב שחזרנו לעצמנו אבל העונה עדיין לא נגמרה". אלי כהן: "הקבוצה שרצתה יותר ניצחה"

one

התחתית בליגת העל בוערת: הפועל פתח תקוה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את הפועל תל אביב בבלומפילד ועלתה מעל הקו האדום בעקבות ההפסד של הפועל חיפה במשחק התחתית מול הפועל עכו. בן רייכרט כבש ראשון לאדומים (50), אך הורחק בדקה ה-68 בצהוב שני. חסן אבו זייד (60) השווה ומירקו אורמוש הפציץ את המהפך חמש דקות לסיום. האדומים, שהיו יכולים להבטיח כמעט סופית הישארות עם ניצחון במשחק הזה, יחסרו במשחק הבא את רייכרט וכנראה גם את דודו ביטון. חלוץ האדומים נפגע בצורה חמורה בפניו אחרי מפגש עם טוקורה ופונה לבית החולים. ביטון יעבור בדיקות נוספות כדי לאבחן את הפציעה ובהפועל תל אביב יקוו שהיא אינה חמורה כפי שהיא נראית. להפועל פתח תקוה מצפה קרב לוהט על שש נקודות מול עכו בבית במחזור הבא.

איזו דרמה. שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים/ברני ארדוב

מנחם קורצקי המאמן המנצח נשם לרווחה בסיום: "אפשר לחייך טיפה. אני חושב שטיפה חזרנו לעצמנו וברור שאנחנו מרוצים מהשלוש נקודות. הביקורות שקיבלתי היו מוצדקות, באתי להפועל פתח תקוה לעשות שינוי וזה לא קרה עד עכשיו. אבל עוד לא נגמרה העונה, את הכסף סופרים במדרגות ואנחנו נדבר בסוף השנה. אנחנו צריכים להיות קבוצה חזקה, קבוצה שקשה לשחק נגדה. כשהכדור אצלנו אנחנו צריכים לשחק עם יותר עומק, יש לנו את היכולות ואני מקווה שהשחקנים יביאו את היכולות שלהם".

על המשחק הבא מול עכו: "על משחק בארבעת המחזורים הבאים הוא משחק עונה וזה אחד מהם".

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפסד מפתיע. אלי כהן/ברני ארדוב

"המשחק השתבש בהתחלה אחרי שדודו נפצע והוחלף. אין לנו סגל מספיק רחב. היינו צריכים לנצח, אבל קיבלנו אדום והכול התהפך", כך אמר בסיום אלי כהן והוסיף: "לא היינו טובים ולא הגיע לנו לנצח. פתח תקוה הגיעה לארבעה מצבים והבקיעה פעמיים". על העובדה שלא החליף את רייכרט המוצהב: "לא היה לי את השחקן המתאים להחליף את רייכרט. הוא הבטיח שהוא יהיה רגוע, אבל קיבל צהוב בכל זאת. עם הגיל והניסיון זה יבוא".

על המערך ההגנתי עמו הוא עלה: "זה ההרכב הכי התקפי שיכול להיות. מערך שגם יובנטוס ובאיירן משחקות איתו. יש לנו חולשה בהתקפה, אבל יהיה בסדר. קשה לנצח את הפועל תל אביב בבלומפילד וראיתם שהפסדנו מכלום, אבל מי שרצה יותר ניצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully