וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה אלימה בסיום דרבי הנוער בין מכבי נתניה ובית"ר טוברוק

18.4.2015 / 19:32

מיד עם תום המשחק, אותו ניצחה טוברוק 1:2, התפתח עימות בין רבים מהשחקנים. גניש: "נראה כאילו בטוברוק מחנכים את הילדים לשנוא את מכבי נתניה". איזיקוביץ': "לא עשינו שום דבר חריג"

מכות בסיום דרבי הנוער בין מכבי נתניה ובית"ר טוברוק. מיד בסיום המשחק, אותו ניצחה טוברוק 1:2, התפתח עימות פיזי אלים ביותר בין השחקנים, ורק לאחר התערבות של גורמים שונים, ניתן היה להפריד בין הצדדים על כר הדשא.

יו"ר מחלקת הנוער של מחלקת הנוער של נתניה איציק גניש נשמע נסער דקות אחרי האירוע: "אני מתבייש במה שקרה כאן. נראה לי שבטוברוק מחנכים את הילדים לשנוא את מכבי נתניה. כולנו המומים מההתנהגות של שחקני בית"ר טוברוק שניצחו את המשחק והחלו להתגרות בשחקנים שלנו. הם התסיסו את האווירה בצורה פרובוקטיבית ומכוערת, והיה שם אפילו שחקן שאני לא רוצה לנקוב בשמו, שממש התקרב למגע פיזי מולי. באחרונה היתה מערכת יחסים טובים בין המועדונים, ואנחנו רצינו שזו תהיה חגיגה עבור כל תושבי העיר, אבל הדברים לא היו בשליטתנו, עד כדי כך שהאוהדים שהגיעו לראות את הילדים האלה כבר לא יכלו לראות את המראות המכוערים. רצינו לעשות משהו יפה, וסיימנו לצערי בערב עצוב לכדורגל בנתניה".

בעלי בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' דחה את הטעונת של נתניה לפיהן שחקני טוברוק התגרו בצורה מוגזמת בשחקני נתניה ובאוהדיה מיד אחרי הניצחון: "אתה יכול לשאול את המאמן שלי, גיל פישל, שהוא בן משפחה של קובי בלדב ממכבי נתניה, שלא עשינו שום דבר חריג ושהשחקנים שלי בסך הכל שמחו וחגגו את הניצחון שלהם. מי שטוען אחרת, מספר סיפורים. אני עדיין לא ראיתי ששחקן שמנצח הולך להרביץ מכות".

יש לציין שבמכבי נתניה התכוננו כל השבוע למשחק, ובכוונה ערכו אותו כהצגה מוקדמת למשחק של הקבוצה הבוגרת מול מ.ס אשדוד. במועדון רצו לייצר חגיגה ספורטיבית עבור האוהדים, ולבסוף, סיימו את הערב עם אלימות שלא כיבדה את צמד האגודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully