וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית השנייה שהבטיחה מקומה בריו: אנדראה מורז

18.4.2015 / 19:26

גביע האיגוד בוינגייט האיר פנים לעולה החדשה שקבעה את הקריטריון האולימפי ב-50 חופשי עם 25.12 שניות אחרי שניפצה שיא ישראלי. טומרקין השיג קריטריון אולימפי גם ב-200 גב

אנדראה מורז שחיינית ישראלית. פטריסיה בן עזרא כרמלי (איגוד השחייה),
ממשיכה לפרוץ בסערה. אנדראה מורז/פטריסיה בן עזרא כרמלי (איגוד השחייה)

בריכת השחייה בוינגייט המשיכה גם היום (שבת) לספק כותרות, ואחרי שבשישי יעקב טומרקין השיג קריטריון אולימפי ב-200 מעורב אישי, כעת הצטרפה אליו העולה החדשה אנדראה מורז שהבטיחה את מקומה בריו. מורז קבעה הערב במסגרת תחרויות גביע האיגוד 25.12 במשחה ל-50 מטר חופשי, זמן המהווה קריטריון אולימפי ושיא ישראלי. השיא הקודם הוחזק על ידי אניה גוסטמלסקי משנת 2008 ועמד על 25.23 שניות. במשחה המקביל לגברים, מארק שפרקין קבע קריטריון למשחקים האירופיים בבאקו עם 23.60 שניות.

מורז אמרה בסיום המשחה: "היה משחה מצוין, אני חושבת ששחיתי ממש טוב ואני מאושרת שעשיתי את הקריטריון. זו הפעם הראשונה שלי באולימפיאדה, ונדמה לי שאני עדיין לא מעכלת את זה".

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. פטריסיה בן עזרא כרמלי (איגוד השחייה),
לא עוצר. טומרקין/פטריסיה בן עזרא כרמלי (איגוד השחייה)

טומרקין הוכיח שהוא בא לעבוד, ומבחינתו ניצל את הבמה היום כדי להשיג קריטריון נוסף, הפעם ב-200 גב. השחיין נגע בקיר בזמן 1:58.20 דקות והרים את הקהל על הרגליים כשקבע קריטריון אולימפי גם במשחה הזה.

עמית עברי קבעה קריטריון לאליפות העולם בקאזאן ב-100 פרפר כשקבעה זמן טוב של 59.39 שניות. זוהר שיקלר קבעה גם היא קריטריון לקאזאן עם 25.88 ב-50 חופשי ועשתה זאת ממש על המאית כאשר הקריטריון עומד על אותו הזמן בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully