וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בית"ר: "אנחנו יודעים שהדרך לא הסתיימה"

האלופה תחפש ניצחון בכורה העונה על בית"ר (א', 20:15, ספורט 1), חואן פאבלו מזהיר משאננות. בדש ויצחקי בספק. קריאף תורגל כבלם לצידו של טל כחילה. שחקנים בקבוצה טענו: "נראה שהקטע עם ממן לא מקצועי"

מחזור 30מחצית19/04/2015
מכבי תל אביב
    0:0
      בית"ר ירושלים
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      *בפעם האחרונה שבית"ר ירושלים התארחה אצל מכבי תל אביב בבלומפילד, היא נוצחה 0:5 לפני שנתיים. בעונה שעברה מכבי אירחה את בית"ר במשחק רדיוס בנתניה וניצחה 0:1. העונה היא אירחה ברדיוס בסמי עופר במשחק שהסתיים בתיקו 1:1.

      * עומר אצילי כבש את שני השערים של בית"ר בשני המפגשים בין הקבוצות העונה.

      * כשעומר אצילי או שלומי אזולאי כובשים, בית"ר לא מפסידה.

      * ניצחון החוץ האחרון של בית"ר על מכבי תל אביב בבלומפילד היה במסגרת גביע המדינה לפני שנתיים. בית"ר ניצחה 0:2 בשלב שמינית הגמר.

      פאקו מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      דרך הבטוחה לאליפות. פאקו/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מכבי תל אביב:

      מכבי תל אביב ממשיכה לשייט בבטחה לעבר האליפות, גם אם היא לא עושה זאת בסטייל. לפני שבוע היתה אפשרות לסתום כמה פיות, אבל שוב מכבי לא הצליחה לנצח את קרית שמונה בליגה. עכשיו יש לה הזדמנות לסגור חשבון עם בית"ר ירושלים אותה לא ניצחה העונה, אבל דומה שזה לא משנה דבר מהגישה של פאקו אייסטרן שלא הזכיר זאת מול שחקניו באסיפות עד כה והמשיך במנהג המקצוענות והמקצועיות, להתעסק רק בניתוחים סטטיסטיים ובהערות בונות, שלפעמים לא מצליחות לקדם דבר. הפעם, בבלומפילד, פאקו אייסטרן רוצה ניצחון.

      לקראת המשחק אמר המאמן לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני לא מסתכל על רצפים כאלה או אחרים, או על תוצאות שהשגנו. אכפת לי רק שנהיה מוכנים מול קבוצה, לא משנה מי היא. השחקנים מרגישים בנוח ובטוח שזה שהמשחק בבלומפילד יעזור. אני תמיד מחפש להשתפר, למשל במשחק שלנו עם הכדור. אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים ובוחר את ה-11 שיוכלו לשלוט במשחק".

      על ההבדלים בין משחקי הבית למשחקי החוץ, לקראת רצף ארבעת משחקי החוץ המצפה לצהובים, אמר המאמן: "אין הכנה שונה מבחינתנו, אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה דרך. הפער שיש לנו יכול להצטמק תוך שבועיים לשתי נקודות, כך שאנחנו לא מסתכלים על זה. יש לנו מטרות מעבר לזכייה באליפות, ואנחנו לא שוכחים אותן".

      מי שיהיה תחת זכוכית מגדלת במשחק הוא שלומי אזולאי שסומן על ידי מכבי תל אביב ונמצא תחת מעקב. אחרי המשחק בבלומפילד, תשחק מכבי ארבע פעמים בחוץ כולל משחק חצי גמר גביע המדינה מול אחי נצרת.

      חואן פאבלו התראיין לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק ואמר: "אני חושב שתמיד אפשר להשתפר, אבל אנחנו בדרך טובה. אנחנו במקום הראשון, הקבוצה מנצחת, אבל אנחנו יודעים שהדרך לא הסתיימה, אבל אנחנו קרובים מאוד למטרה. כאופן אישי אני יודע שאני יכול להשתפר אבל אני עובד קשה כדי לעשות את הטוב ביותר בכל משחק".

      על חוסר ההצלחה של האלופה מול בית"ר העונה אמר השוער: "זה נכון, לא ניצחנו עדיין את בית"ר ירושלים, אבל כל משחק הוא שונה, ולכן אנחנו עובדים קשה, כדי שנשחק שוב מולם ונראה מה תהיה התוצאה. לשחק בבלומפילד באיצטדיון שלנו, מול האוהדים שלנו עוזר מאוד. לפנינו משחק קשה אבל אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב לקחת את שלוש הנקודת . אנחנו מגיעים בכושר טוב לחלק הזה של העונה, בדיוק כמו שהיינו בכל העונה לדעתי".

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio

      בית"ר ירושלים:

      בית"ר ירושלים מגיעה מחר לבלומפילד בהרכב חסר ועם לא מעט בעיות. ססאר ארסו, זאב חיימוביץ' ולידור כהן פצועים, מה שהביא למצב בו תורגל היום אופיר קריאף כבלם לצד טל כחילה כאשר דושטן מאטוביץ חוזר לתפקידו הטבעי כמגן שמאלי. שלומי אזולאי שסובל מרגישות בשריר ועדיין לא ברור אם יפתח בהרכב. במידה שאזולאי לא יוכל לשחק, אופיר קריאף יחליפו בקישור האחורי, מאטוביץ' יחזור לעמדת הבלם ושמוליק מלול ישחק כמגן שמאלי.

      בחלק הקדמי, עומר נחמני צפוי להחליף את לידור כהן ולשחק בכנף ימין. עומר אצילי, ליביו אנטל ואיציק כהן ימשיכו לאייש את החלק הקדמי של הקבוצה. על פי התרגולים חנן ממן יפתח על הספסל, מה שעורר תהייה אצל לא מעט שחקנים, בעיקר בשל הסגל החסר.

      העובדה שגם בהרכב כה חסר חנן ממן לא מתורגל בהרכב גרמה לשיחה בנושא בחדר ההלבשה. שחקנים מרגישים כי הסיפסול של ממן אינו מקצועי. שחקנים ייחסו זאת לעובדה שבית"ר לא מימשה את האופציה על השחקן ולקראת המו"מ שאמור להתחדש עימו בקרוב. שחקנים אמרו: "בלי קשר לאף שחקן שיפתח, במשחק כזה ובהרכב כזה ממן חייב לפתוח". גם סוכנו של השחקן דודו דהאן אמר אתמול כי לדעתו מדובר בהחלטה לא מקצועית שקשורה למו"מ בין הצדדים לקראת העונה הבאה.

      למרות שבבית"ר מכוונים בכל משחק לנצח, בין השורות ניתן לשמוע קולות של סיפוק במידה שהמשחק יסתיים בתיקו. בבית"ר אמרו כי "בכושר של מכבי בבית שלה ועם הפציעות שלנו גם נקודה יכולה להיות בסדר אבל לא נבוא מראש להוציא תיקו, בכל מגרש בארץ אפשר לצאת עם ניצחון".

      כ-1,700 אוהדים ילוו את הקבוצה מחר לבלומפילד. בשבוע הבא תארח בית"ר את הפועל באר שבע במושבה כאשר עדיין לא ברור כמה כרטיסים יוקצו לאוהדי הפועל באר שבע ואיזה שטח הפרדה תדרוש המשטרה. בבית"ר משוכנעים כי איצטדיון המושבה יהיה מלא בשבוע הבא, ללא קשר לתוצאת המשחק מחר.

      דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
      מצפה לו הרבה עבודה בהגנה. דושאן מאטוביץ'/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי תל אביב: גל אלברמן

      בשני המשחקים בהם לא הצליחה מכבי תל אביב לנצח העונה את בית"ר, בלטה התחושה שבית"ר מביכה בקלות את העורף של מכבי. לשחקני הקישור האחורי ובעיקר לגל אלברמן תהיה התמודדות משמעותית עם קשרי הקו האחורי של בית"ר כמו קלאודמיר ושלומי אזולאי.

      בית"ר ירושלים: דושאן מאטוביץ'

      בית"ר בהרכב חסר וצפויה להתמודד עם לחץ גדול מאוד של מכבי תל אביב. מאטוביץ' מגן שמוסט לעמדת הבלם אך עדיין השחקן הכי מנוסה בהגנת הקבוצה וזה שצריך להוביל למשחק שקט ולקבוצה שתדחוף קדימה ולא תילחץ ממכבי והאווירה בבלומפילד. מאטוביץ' גם מאוד רוצה להוכיח שהוא ראוי לחוזה לעונה נוספת במועדון.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 12600

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully