וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: אלכס שטילוב סיים רביעי בגמר תרגיל הקרקע

המתעמל הישראלי קיבל את הציון 14.933 בגמר תרגיל הקרקע במונפלייה, דורג חמישי, אך קודם למקום הרביעי בעקבות הורדת נקודות לסנטנה הספרדי, שאיבד את הארד. שטילוב ינסה לתקן בגמר המתח

המתעמל אלכס שטילוב. הוועד האולימפי בישראל,
אולי במתח. אלכס שטילוב/הוועד האולימפי בישראל

אלכס שטילוב, המתעמל הבכיר של ישראל, פספס היום (שבת) מדליית ארד באליפות אירופה הנערכת במונפלייה, צרפת, כשהשיג ציון של 14.933 בגמר תרגיל הקרקע, סיים במקום הרביעי ולא הצליח להתברג בין שלושת הראשונים, לראשונה מאז 2009.

שטילוב נחת פעמיים לא מספיק טוב במהלך התרגיל שלו, אבל סיים עם צוקהרה טובה וביצע הכול בדרגת קושי 6.5. הישראלי, שהיה הרביעי שעלה למזרן מבין 11 המשתתפים בגמר, היה באותו שלב במקום השלישי, אבל מיד לאחר מכן איבד אותו בעקבות התרגיל המצוין של הבריטי כריסטיאן תומאס שטיפס למקום הראשון עם ציון של 15.166.

הבריטי שמר על המקום שלו וקטף את מדליית הזהב, בעוד הרוסי דויד בליייבסקי הסתפק במדליית הכסף עם 15.066. הספרדי מיגל סנטנה ספאטה, שקיבל הזדמנות שנייה לאחר בעיות תזמון בניסיון הראשון, חשב שתפס ברגע האחרון את המקום השלישי עם 15.000, אך לאחר מכן הורדו לו נקודות והוא נסוג למקום החמישי, מה שהקפיץ פאבלו בראגר השוויצרי למקום השלישי ואת שטילוב לרביעי.

למתעמל הישראלי צפוי גמר נוסף מחר (ראשון, 18:00) בתרגיל המתח. שטילוב העפיל לגמר מהמקום השביעי אחרי שקיבל את הציון 14.45. עוד לפני כן, ב-15:30, יעלה אנדריי מדבדב לגמר משלו על שולחן הקפיצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully