וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: דג'וקוביץ' גבר על נדאל, יפגוש את ברדיך בגמר

הסרבי הלוהט רשם ניצחון 16 ברציפות, כשגבר 3:6, 3:6 על הספרדי תוך שעה ו-37 דקות. בגמר הוא יפגוש את הצ'כי סגר שניצח את מונפיס 1:6, 4:6 בחצי הגמר והעפיל לראשונה בקריירה לגמר מונאקו

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Julian Finney, GettyImages
ניצחון שהוא הצהרה. דג'וקוביץ'/GettyImages, Julian Finney

נובאק דג'וקוביץ' המשיך היום (שבת) בכושרו הנהדר, כשגבר 3:6, 3:6 על רפאל נדאל בחצי גמר טורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1000 (סך פרסים 3.6 מיליון יורו). עבור דג'וקוביץ' זה ניצחון 16 ברציפות, וניצחון שמעניק לו הרבה תקווה לקראת הרולאן גארוס, כשהוא מוכיח גם לעצמו וגם לנדאל שיש ביכולתו לזכות השנה לראשונה בקריירה בטורניר הגרנד סלאם הפריסאי אחרי שגבר על מלך החימר. עבור דג'וקוביץ' זה ניצחון 20 בקריירה על נדאל, שעדיין מוביל עליו 20:23 במפגשים ביניהם.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי (שמאל) עם רפאל נדאל. Julian Finney, GettyImages
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי (שמאל) עם רפאל נדאל/GettyImages, Julian Finney

נדאל, שזכה במונטה קרלו שמונה פעמים בין 2004 ל-2012, הפסיד לדג'וקוביץ' על אותו מגרש בגמר 2013, ששם קץ לרצף 81 הניצחונות שלו על חימר. הסרבי, המדורג ראשון בעולם, שבר במהלך המשחק ארבע פעמים את מכות ההגשה של הספרדי, שלמרות טניס מצוין נראה מתוסכל מול הנחישות של נולה, שהשלים את הניצחון תוך שעה ו-37 דקות. דג'וקוביץ' מקווה עתה להשלים רצף של זכייה בארבעה טורניר מאסטרס.

נולה פתח חלש, ונשבר מהר כדי להיקלע לפיגור 2:0, אבל מאז לקח שישה משבעת המשחקונים הבאים כדי לזכות במערכה הראשונה תוך 43 דקות. הקרב המשיך להתנהל בקצב גבוה, כשנדאל לא הצליח לפצח את הסגנון של יריבו מהקו האחורי. דג'וקוביץ' הצליח לשבור את רפא במשחקונים השביעי והתשיעי של המערכה השנייה, והשלים את הניצחון עם 23 ווינרים. "גם כשהייתי בפיגור שבירה שמרתי על גישה מנצחת", אמר נולה בסיום, "נשארתי מרוכז. אני בכושר נהדר, אני לא מרגיש עייף".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הטניסאי הצ'כי תומאש ברדיך. GettyImages
בקלות. תומאש ברדיך/GettyImages

בגמר דג'וקוביץ' יפגוש את תומאש ברדיך שהעפיל היום לראשונה בקריירה לגמר אחרי שניצח בצורה מרשימת 1:6, 4:6 את הצרפתי גאל מונפיס. הטניסאי הצ'כי ישחק מחר מול המדורג ראשון. מונפיס, שהדיח בדרך את רוג'ר פדרר ודרס ברבע הגמר את גריגור דמיטרוב, לא היווה יריב לברדיך, שהשיג 21 ווינרים ולקח 82 אחוזים מהנקודות על ההגשה הראשונה בדרך לניצחון קל תוך 68 דקות. ברדיך שבר במשחקונים הרביעי והשישי במערכה הראשונה, בה שייט ל-1:6, ובמערכה השנייה אמנם נשבר פעם אחת על ידי יריבו הצרפתי, אך הגיב עם שתי שבירות משלו ל-1:3 והמשיך ל-4:6 משכנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully