וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת הנגמל: אלכס רודריגז המשיך להפגיז בניצחון היאנקיז

18.4.2015 / 10:47

הכוכב שחזר מהשעיית סמים ארוכה שוב סיפק את הסחורה עם שני הומרים ב-4:5 בטמפה ביי. צמד גם לטראוט ב-3:6 של האיינג'לס ביוסטון, המטס ממשיכים להפתיע

שחקן ניו יורק יאנקיז אלכס רודריגז. Chris O'Meara, AP
שני הומרים מווילי מייז. אלכס רודריגז/AP, Chris O'Meara

לאלכס רודריגז הייתה שנה קשה אשתקד, אבל כשהכוכב הוותיק של ניו יורק יאנקיז חוזר לעשות את מה שהוא יודע כמו הטובים בהיסטוריה – לשחק בייסבול – קשה לעצור אותו. א-רוד ירה לשני הומרים ב-4:5 על טמפה ביי, ועם מספר 658 בקריירה הוא רחוק שניים בלבד מווילי מייז הגדול, שניצב במקום הרביעי.

גם למייק טראוט היה ערב משובח. מי שנחשב לאאוטפילדר הטוב ביותר בליגה חבט לצמד משלו והפך לשחקן הצעיר בקריירה להגיע ל-100 הומראנס – 23 שנים ו-253 ימים, 56 ימים פחות מ... אלכס רודריגז. האיינג'לס אמרו לטראוט תודה וניצחו את יוסטון 3:6.

יתר התוצאות ב-AL:

- קרב ענק בין דיוויד פרייס מדטרויט לג'ף סמארדג'ה משיקגו וייט סוקס הסתיים ללא הכרעה אישית, אבל הטייגרס ניצחו 1:2 באינינג התשיעי. פרייס סיים עם שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים, סמארדג'ה עם שמונה ושבעה.

- זנדר בוגארטס חבט לסינגל באינינג התשיעי, בוסטון גברה בבית על בולטימור 2:3.


- מינסוטה עברה את קליבלנד 2:3 לאחר 11 אינינגים, כשטרבור פלוף הוא האחראי עם הומר מנצח.

- אחרי שני הפסדים חזרה קנזס סיטי לנצח, ועשתה זאת עם 4:6 על אוקלנד. שלוש חבטות ללורנזו קיין, אריק הוסמר וסלבדור פרז.

- יובאני גייארדו הגיש שישה אינינגים סולידיים, טקסס ניצחה בסיאטל 1:3.

שחקן לוס אנג'לס איינג'לס מייק טראוט. Bob Levey, GettyImages
הכי צעיר להגיע ל-100 הומרים. טראוט/GettyImages, Bob Levey

ב-NL, אריזונה ממשיכה להפתיע והביסה בסן פרנסיסקו את הג'איינטס 0:9, כשג'וש קולמנטר מנצח על ההצגה עם תשעה אינינגים מלאים. האלופה עם פתיחה חלשה של 9:3.

קלייטון קרשאו, האס של לוס אנג'לס דודג'רס, רשם את ניצחונו הראשון העונה ב-3:7 על קולורדו. הוא עשה את זה עם שישה אינינגים ו-12 סטרייקאאוטים.

אנד האו אבאוט דוז מטס? ניו יורק המשיכה עם פתיחת העונה המצוינת שלה, כשגברה על מיאמי 1:4 בסיוע שבעה וחמישה של ברטולו קולון. המאזן של המטס – 3:8, והיה זה ניצחונם השישי ברציפות, משהו שלא עשו כבר ארבע שנים.

יתר התוצאות ב-NL:

- סן דייגו עברה בשיקגו את הקאבס 4:5 בסיוע הומר בן שלוש ריצות של וויל מאיירס באינינג השביעי. הפרוספקט המדובר של שיקגו קריס בריאנט רשם שלושה סטרייקאאוטים בבכורה.

- פיטסבורג גברה על מילווקי 3:6, שישה ושישה לוואנס וורלי בניצחון.


- ברייס הארפר ירה להומר בן שלוש ריצות כבר באינינג הראשון, וושינגטון שייטה לניצחון 2:7 על פילדלפיה החלשה. שמונה ותשעה למקס שרצר.

- ג'וני גומז נכנס לחבוט כמחליף וירה להומר שובר שוויון באינינג השמיני. אטלנטה הוסיפה שתי ריצות כדי לעלות ל-5:8 על טורונטו, הבלו ג'ייז צימקו ל-7:8 בתחתית האינינג, אבל ג'ייסון גרילי שמר על הניצחון. שני הומרים לג'וש דונלדסון מהבלו ג'ייז.


- מייקל וואקה המצוין רשם שבעה וארבעה, סנט לואיס גברה על ג'וני קואטו וסינסינטי 1:6. קואטו רשם שבעה ועשרה, אבל גם ארבע ריצות חובה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דניאל מרפי שחקן ניו יורק מטס. Frank Franklin III, AP
רצף שלא הושג כבר ארבע שנים. דניאל מרפי והמטס חוגגים/AP, Frank Franklin III

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully