וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמת משקולות: אנטולי מושיק סיים תשיעי באליפות אירופה

17.4.2015 / 20:41

מרים המשקולות ממכבי תל אביב הניף 166 ק"ג ודחק 192 ק"ג בדרך לשיפור ההישג שלו מהאליפות הקודמת בתל אביב. בזכות התחרות הוא עמד בתנאי הסף של הוועד האולימפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופעה טובה. אנטולי מושיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנטולי מושיק סיים במקום התשיעי באליפות אירופה בהרמת משקולות שנערכת בטביליסי, גאורגיה. מושיק, שבשנה שעברה הגיע בתל אביב למקום העשירי כשהתחרה בקטגוריית משקל של עד 85 ק"ג, חזר למשקלו הטבעי והתקדם מקום אחד כשהוא התחרה הפעם מול יריבים במשקל של עד 94 ק"ג.

תחילה מושיק ביצע את שלב ההנפה וסיים בו עם 166 ק"ג. לאחר מכן הוא עלה לשלב הדחיקה וסיים עם תוצאה של 192 ק"ג, לא לפני שהוא כשל בשני הניסיונות שלו לדחוק 198 ו-200 ק"ג ובכך סיים את דרכו בתחרות כשהוא דורג עשירי בדחיקה. בסך הכול דורג מושיק תשיעי עם תוצאה כוללת של 358.

מושיק, שלפני ארבע שנים זכה במדליית ארד באליפות אירופה בהנפה, יכול לשחרר אנחת רווחה שכן מדובר בצעד ראשון בדרך להשגת מקום במשחקים האולימפיים בריו. בזכות התחרות הזו, עמד מושיק בתנאי הסף של הוועד האולימפי כאשר הוא נדרש לסיים בין 12 הראשונים, וכן הוא שיפר את תוצאתו מאליפות אירופה הקודמת אז סיים עם 330 ק"ג בקרב 2 ומאליפות העולם אז נעצר על 347 ק"ג וסיים במקום ה-19 בקזחסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully