וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אבי רש עזב, נלה מאטיץ' מונה למאמן מכבי תל אביב

המאמן עוזב אחרי תשע שנים וימשיך לנהל את מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד של המועדון. מאמן מכבי קרית מוצקין בשלוש השנים האחרונות החליפו: "מקווה שהכדוריד ילך בעקבות מחלקות הכדורסל, הכדורגל והכדורעף. עבודה רבה לפנינו"

נלה מאטיץ', במרכז, מאמן מכבי תל אביב. דף הפייסבוק של מכבי תל אביב כדוריד, צילום מסך
הוביל את קרית מוצקין לחצי גמר הגביע ולחצי גמר הפלייאוף. מאטיץ' במעמד החתימה/צילום מסך, דף הפייסבוק של מכבי תל אביב כדוריד

אחרי ההדחה הכואבת בחצי גמר הפלייאוף בכדוריד, מכבי תל אביב החליטה לבצע זעזוע בעמדת המאמן כאשר אבי רש הוותיק סיים את תפקידו אחרי תשע עונות כמאמן הקבוצה הבוגרת, אך הוא ימשיך לנהל את מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד של המועדון. מי שמונה במקומו הוא נלה מאטיץ' שחתם לשנתיים הקרובות.

מאטיץ' בן ה-54 החל את קריירת האימון שלו כמאמן נוער בפרטיזן בלגרד, ובהמשך אף מונה לעוזר מאמן קבוצת הבוגרים של המועדון וזכה עימה בדאבל. כמאמן ראשי הוא החל את דרכו בקבוצת נעוריו כשחקן בצעירותו, PKB בלגרד מהליגה הראשונה ובה השיג את המאזן הטוב ביותר שלה בכל הזמנים. בשנת 2007 מונה מאטיץ' כמאמן הנבחרת הלאומית של לוב, השתתף עימה באליפות אפריקה, משחקי הים התיכון ובטורנירים בינלאומיים רבים נוספים וב-2010 חזר לבלגרד. בעונת 2012/13 מונה מאטיץ' כמאמן מכבי קרית מוצקין, אותה אימן בשלוש השנים האחרונות שבהן הוביל אותה לחצי גמר הגביע, מקום רביעי בליגה וגם לחצי גמר הפלייאוף.

אבי רש מאמן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
נפרד בחברות. אבי רש/קובי אליהו

ביום חמישי נחת המאמן בישראל על מנת לקיים מרתון שיחות, החלפת דעות ומשא ומתן לגבי מינויו, והיום (שישי) החליטו הצדדים על שיתוף הפעולה לשנתיים הקרובות כאשר מכבי תל אביב תהיה התחנה השנייה שלו בישראל. "אני שמח להיות חלק ממשפחת מכבי תל אביב", אמר מאטיץ' לדף הפייסבוק של המועדון. "אני מגיע עם המון אנרגיות למועדון הכי טוב בישראל ששמו הולך לפניו גם מחוץ לגבולות ישראל. אני מקווה שהכדוריד ילך בעקבות מחלקות הכדורסל, הכדורגל והכדורעף. כעת זה לא הזמן לדיבורים, עבודה רבה לפנינו".

מוקדם יותר הודיע המועדון על פרידה מרש, שבתקופתו הקבוצה זכתה באליפות, העפילה פעמיים לגמר גביע המדינה, זכתה פעמיים בגביע איגוד השופטים ובמסגרות הבינלאומיות הגיעה להישג מרשים של העפלה לחצי גמר גביע האתגר בעונת 2011/12. "אחרי תקופה מרתקת של תשע שנות אימון במחלקה, שהמשיכה את קריירת השחקן בקבוצה ובנבחרת ישראל במשך 18 שנה, הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לרענן את השורות ולהתרכז באתגר דור העתיד בכדוריד הישראלי", אמר רש. "אני גאה מאוד בתרומתי ובחלקי בחידוש ימיה של מחלקת הכדוריד של המועדון, בדרך שעשיתי כמאמן קבוצת הבוגרים, בביסוס הקבוצה בצמרת ליגת העל, בהישגים אליהם הגיעה הקבוצה ובעיקר על הדרך העקבית, ההדרגתית והלא מתפשרת שהחלה בתחתית ליגת העל בעונת 2006/7 והגיעה לשיא בעונה הקודמת בזכייה ההיסטורית באליפות. אני מרגיש כי זה הזמן הנכון מבחינתי להתרכז בפרויקט טיפוח וקידום מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד. אני מגיע לפרויקט שהחל בעונה שעברה עם מוטיבציה גבוהה ואני משוכנע שתוצאות הפרויקט יראו בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully