וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל ייפגשו בחצי הגמר

המדורג ראשון דרס את מרין צ'יליץ' 0:6, 3:6 והמשיך את כושרו המצוין, השור ממאיורקה גבר על בן ארצו דויד פרר עם 4:6, 7:6, 2:6 אחרי שעתיים ו-44 דקות . בחצי הגמר השני: ברדיך מול מונפיס

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
ועכשיו, לדבר האמיתי. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' הוכיח הערב (שישי) שהוא בכושר מצוין, כשדרס את מרין צ'יליץ' 0:6, 3:6 ברבע גמר טורניר מונטה קרלו (סך פרסים: 3.2 מיליון יורו). המדורג ראשון שבקושי שמט משחקונים השבוע גילה יכולת מצוינת מול אלוף ארצות הברית, והאריך את רצף הניצחונות שלו על הקרואטי ל-12 במספר. דג'וקוביץ' זכה בשמונת המשחקונים הראשונים במשחק לפני שצ'יליץ' סוף סוף שמר על ההגשות שלו, אך בעוד הצליח להציל בהמשך שתי נקודות משחק, הבדלי הרמות עשו את שלהם ושלחו את המדורג ראשון לחצי הגמר.

בחצי הגמר יפגוש דג'וקוביץ' את רפאל נדאל (3) לקרב ענק. השור ממאיורקה גבר על בן ארצו דויד פרר (6) 4:6, 7:6, 2:6 בתום שעתיים ו-44 דקות. המאזן בין הספרדי והסרבי עומד על 19:23 לזכות נדאל, שגם ניצח במפגש האחרון ביניהם - בגמר הרולאן גארוס של השנה שעברה.

גם תומאש ברדיך העפיל לחצי הגמר, לאחר שמילוש ראוניץ' פרש בשל פציעה ברגל. בשלב הבא יפגוש הצ'כי את המדורג 14 גאל מונפיס, שהמשיך את כושרו המצוין מהניצחון על רוג'ר פדרר עם 1:6, 3:6 על גריגור דימיטרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully