וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מה שקרה לא משנה, אאמן את באיירן גם בעונה הבאה"

מאמן הבווארים התייחס לשמועות על עתידו ולסערה שנגרמה בשל התפטרות הצוות הרפואי: "מכבד את החלטתם, כששחקן פצוע זו לא אשמת הרופא. יכולנו להפסיד גם אם כל השחקנים היו כשירים"

פפ גוארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
לא הולך לשום מקום. פפ גווארדיולה/AP

הרוחות בבאיירן מינכן ממשיכות לסעור גם 24 שעות לאחר שהצוות הרפואי הודיעו על התפטרותו. כזכור, הרופא הוותיק והמוערך האנס-ווילהלם מולר-וולפארט הודיע על סיום תפקידו במועדון אמש בעקבות חילוקי דעות עם המאמן פפ גווארדיולה, ומיד לאחר מכן שאר הצוות הרפואי עזב גם כן, זאת על רקע ריבוי הפציעות של קבוצת הפאר הבווארית, והאצבע המאשימה, כביכול, שהופנתה לצוות הרפואי.

היום התייחס לכך המאמן הספרדי, שנאלץ להסתדר ללא פרנק ריברי, אריאן רובן, דויד אלאבה, בטסטיאן שוויינשטייגר, חאבי מרטינס ומהדי בנעטיה מול פורטו בליגת האלופות, כשאמר: "אני מכבד את ההחלטה של מולר-וולפארט וזה כל מה שאני יכול לומר. כששחקן פצוע זו לא אשמת הרופא. פציעה היא פציעה. יכולנו להפסיד לפורטו גם עם כל הפצועים שלנו היו כשירים. הפסדנו בגלל פפ, זה עד כדי כך פשוט. כשאנחנו מפסידים זו אשמתי, לא אשמת מישהו מההנהלה או הרופאים. זו רק אשמתי".

עוד טרם הסערה צצו שמועות לפיהן גווארדיולה צפוי לעזוב את אלופת גרמניה בתום העונה, אך פפ הכחיש את הדברים: "כל מה שקרה לא משנה דבר. אהיה כאן גם בעונה הבאה ואאמן את באיירן. מקסים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully