וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן: "זו התקופה המאתגרת והמעניינת בחיי"

17.4.2015 / 13:45

ההשוואה המפתיעה לעימות קורנפיין-לה פמיליה, הרצון להתנתק מאוהדי עירוני והפועל, החיבור ההדוק לנשיא ברצלונה לשעבר והאחראי להחזרת שש הנקודות. אחרי שניצח את פיפ"א, ג'קי בן זקן נערך לאתגרים הבאים. מה עובר על האיש החזק במ.ס. אשדוד? הבלוג של יניב טוכמן עם הפרטים

one

את ההודעה המשמחת על החלטת פיפ"א להחזיר בצעד חריג את שש הנקודות למ.ס. אשדוד, קיבל ג'קי בן זקן אחרי ששב מעוד נסיעת עסקים לברצלונה. בחודשים האחרונים הוא מבלה זמן רב על קו ישראל-ספרד. כבר לפני שנה שלח כוח חלוץ לפתוח משרד נדל"ן בבירת קטלוניה, ומאז התהדקו קשריו עם ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה לשעבר, והשניים מרבים לעשות עסקים בשותפות.

בניגוד לרבים במועדון ולפסימיות הרווחת בתקשורת, בן זקן היה רגוע ב-10 הימים האחרונים. ובכל זאת, העונש של פיפ"א הוציא ממנו הרבה אנרגיה. הוא לא עבד לבד. עורכי הדין ניר ענבר ויוסי גאייר עשו את שלהם, אבל את המילים החמות ביותר מחלק בן זקן למנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ש"שם את כל גופו ונפשו", כדברי אנשים באשדוד, כדי שהצדק ייצא לאור והקבוצה תקבל בחזרה את הנקודות.

מ.ס. אשדוד קיבלה את שש הנקודות שלה בחזרה מפיפ"א

הפרטים החדשים מהפנייה של מ.ס. אשדוד, שהביאו לשינוי בהחלטת פיפ"א

שבת, 20:00, אין שידור: מכבי נתניה מארחת את מ.ס. אשדוד

בעלים מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן. יוסי ציפקיס
מלחמה אישית, מלחמה ספורטיבית. ג'קי בן זקן/יוסי ציפקיס

זו תקופה לא קלה עבור בן זקן, אך מי שמכיר היטב את אופיו יודע שהיא גם כזו שנותנת לו המון מוטיבציה. גם הבוקר (שישי) המשיך לגזור על עצמו את השתיקה הארוכה, בטענה ש"יבוא היום ואדבר על הכול, בזמן ובמקום הנכונים", אבל משפט אחד הוא הסכים לומר בשמו: "זו התקופה המאתגרת והמעניינת בחיי".

במישור האישי, בן זקן ממשיך להילחם על חפותו בתיק הרצת המניות שכבר היה קרוב לעסקת טיעון, אותה דחה בעבר. יש כאלה בסביבתו שמציינים כי למרות שרבים מעריכים שלא ייצא זכאי, הדברים קיבלו סוג של תפנית באחרונה וגם כאן הוא עשוי להיחלץ עם שריטות קלות בלבד.

בכל הקשור לפן הספורטיבי, הרי שההתעצמות של אוהדי עירוני והפועל אשדוד אינה מטרידה אותו. אפילו להפך. בן זקן תמיד ידע לראות את המציאות באופן שונה מאחרים, ומה שנראה שחור נצבע אצלו בלבן. גם בנושא הזה, המשנה שלו סדורה לגמרי. ההיפרדות מאוהדי עירוני והפועל אשדוד היא דבר הכרחי וטוב מבחינתו. לא מזמן הוא ערך השוואה בין המצב העכשווי של אשדוד לבין מה שעבר על איציק קורנפיין בימיו האחרונים בתפקיד בבית"ר ירושלים, ואמר שקורנפיין לבטח היה מאושר אם אנשי "לה פמיליה" היו קמים ופורשים לטובת הקמת קבוצה אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלט של אוהדי עירוני אשדוד נגד ג'קי בן זקן. מגד גוזני
ישמח להיפרד מהם. אוהדי עירוני אשדוד מוחים נגד בן זקן במשחק הכדורסל של בנות מכבי אשדוד/מגד גוזני

ההסכמה להקמת עירוני והפועל אשדוד נמצאת, כך נודע לוואלה ספורט, בידיים של מ.ס. אשדוד. בהסכם האיחוד שנחתם בתקופת ראש העיר צבי צילקר, נכתב שלא תוקם קבוצת כדורגל באשדוד אלמלא מ.ס. אשדוד תסכים לכך. בן זקן יכול היה לנצל סעיף זה כדי למוטט מראש את הניסיונות של עירוני והפועל אשדוד לקום מחדש בליגה ג', אבל הוא לא מתכוון להתנגד. לכן, כאשר מ.ס. אשדוד תקבל פנייה מהעירייה להסכמה, בכפוף כאמור לאותו הסכם מתקופת צילקר, בן זקן יאפשר את הקמת הקבוצות.

בסביבתו של בן זקן העריכו כבר לפני שנה כי הוא קצת התעייף. אף שפירות האקדמיה עוד עשויים להבשיל יום אחד, התחושה הייתה שהוא בדרך להרים ידיים, בטח לנוכח העובדה שהוא נלחם במקביל על חייו בבית המשפט. עכשיו, לאור כל גלי המחאה נגדו, "בן זקן רק התחזק", אומרים אנשיו. הוא מצא עוד סיבות לעמוד בראש הקבוצה - גם אם הוא לא הבעלים - גם בשנים הבאות.

ואם מ.ס. אשדוד תרד ליגה למרות השבת הנקודות, תסמכו עליו שיש לו כבר את הזווית החיובית: בניית קהל חדש במועדון שמן הסתם ייאבק מחדש על עלייה לליגת העל.

שחקני מ.ס אשדוד יאיא פטי, אופיר מרציאנו, מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
גם אם יירדו ליגה, בן זקן לא מתכוון להתייאש. יאיא פטי, אופיר מרציאנו, מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully