וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ' מודה: "הם פיתחו קצב מהיר רק בגלל הטיפשות שלנו"

אור שקדי, איסטנבול

17.4.2015 / 7:10

מנהל מכבי תל אביב הפנה אצבע מאשימה כלפי השחקנים אחרי ההפסד במשחק מספר 2: "עשינו בדיוק ההפך ממה שדיברנו, הם מחצו אותנו". גודס רתח, וויצ'יץ': "מבין אותו". הצהובים חזרו לישראל, לינהארט: "הסדרה לא גמורה"

צילום: אור שקדי, עריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב התרחקה אמש (חמישי) בצורה משמעותית מההעפלה לפיינל פור לאחר שהפסידה 82:67 לפנרבחצ'ה/אולקר באיסטנבול ונקלעה לפיגור 2:0 בסדרת הטוב מחמישה בהצלבה. המשחק למעשה הוכרע כבר ברבע הראשון עם יתרון 14:30 לטובת הטורקים. עם הירידה לכיוון חדר ההלבשה בסיום המשחק החל המאמן גיא גודס להטיח מילים קשות לכל עבר, כשהוא נראה זועם.

חלק מאנשי מכבי העידו כי מתחילת העונה גודס לא היה קרוב להיות כל כך עצבני כמו אמש, וכי נראה שהוא לקח את ההפסד באופן אישי. "גיא האמין שאפשר לנצח משחק אחד כאן והוא הכין את הקבוצה טוב, בגלל זה הוא כל כך כעס", אמר אחד מאנשי מכבי, "אם פנרבחצ'ה הייתה ביום מושלם והייתה מנצחת הוא אולי היה יכול לקבל את זה, אבל הרבע הראשון היה פשוט איום ונורא. שום דבר ממה שהם עשו לא הפתיע אותנו, הגשנו להם את המשחק".

מכבי תל אביב הפסידה 82:67 לפנר, ומפגרת 2:0 בסדרה

אסון מילאנו: הזכייה ביורוליג פגעה קשות במכבי תל אביב

הניתוח הצליח, החולה מת: סיכום ההפסד של מכבי תל אביב

גודס זעם: "ברבע הראשון הייתה התמוטטות טוטאלית"

צסק"א מוסקבה הביסה את פנאתינייקוס 80:100 ועלתה ל-0:2

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. GettyImages
רתח בסיום. גודס/GettyImages

גם מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' הסכים עם המאמן: "אני מבין את גיא, הצוות הכין את השחקנים מצוין, לא יכולנו להרשות לעצמנו להיכנס למשחק בצורה כזאת", אמר הקרואטי בסיום המשחק, "שחקנים צריכים להבין שאם אנחנו רוצים להגיע לפיינל פור, זה מתחיל כאן, צריכים לנצח משחק בטורקיה כדי להגיע לפיינל פור. הם הצליחו לפתח קצב מהיר והכל בגלל הטפשות שלנו. כל מה שדיברנו ביומיים האחרונים בהכנה, עשינו בדיוק את ההיפך. כשאתה נותן להם לקלוע 30 נקודות ונהיה פער של 16 נקודות, אי אפשר לחזור בכזאת קלות. יש להם ניסיון איך לעצור את הריצות שלנו, ולא הצלחנו לחזור".

וויצ'יץ' ניסה להסביר את ההבדלים בין המשחק הראשון בסדרה, בו שלטו הצהובים במשך שלושה רבעים, לבין המשחק השני. "קשה לעשות שינוי בזמן כל כך קצר. הלכנו על הכל במשחק הראשון, וראינו באמת שהצלחנו להגיע למצב שאנחנו מובילים ב-11 הפרש והכל הולך לכיוון שלנו. זה גרם לשחקנים לדבר הפוך ממה שקיווינו והמשכנו להתדרדר למטה. לא הגענו עם כל האנרגיות, והם באו בשיא האנרגיה ומחצו אותנו. התאוששנו בשלושה רבעים לאחר מכן כשניצחנו פעם אחת ועוד פעמיים שיוויון. לא הצלחנו לחזור מהרבע הראשון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
התפרקות. וויצ'יץ'/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

למרות שחלק מהשחקנים הגיע בסופו של דבר למספרים נאים, בקבוצה טענו כי אף אחד לא התקרב ליכולת הרצויה. נייט לינהארט קיבל דווקא מחמאות מהבעלים דיוויד פדרמן בסיום, לאחר שקלע 12 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים, "הם באו מוכנים וביצעו מצוין את כל מה שהם תכננו, ואנחנו לא", אמר הגארד-פורוורד האמריקאי בסיום, "הייתה לנו תוכנית משחק והם ביצעו את שלהם ואנחנו לא ביצענו את שלנו, זה מה שקרה פה בגדול. הוכחנו במשחק הראשון שאנחנו יכולים לשחק מולם, אבל זה לא היה היום שלנו, זה הכל. אפשר לומר שהמשחק הקודם ישב לנו בראש, אבל אני לא חושב ככה, הם פשוט באו והכתיבו את הטון, ולא הגבנו. ידענו שהם יבואו אגרסיביים אחרי איך שפתחנו את המשחק הקודם, אז צריך לתת להם את הקרדיט אבל זאת אשמתנו שלא הגבנו לזה כמו שצריך".

שחקני מכבי לא זכו לשעות שינה הלילה ועוד לפני שבע בבוקר עלו על טיסה בחזרה לישראל, כשבדרך הם חוצים את מיצרי הבוספרוס שמחברים בין אסיה לאירופה. הצהובים יחזרו מחר להתכונן לקראת משחק מספר שלוש בסדרה, שייערך ביד אליהו. הפסד נוסף ישלח אותם הביתה בשלב מוקדם. "אני לא חושב שהסדרה גמורה, נחזור לתל אביב, ויודעים עד כמה קשה לקבוצות לנצח שם, נתכונן למשחק הבא וננסה להאריך את הסדרה כמה שיותר", אמר לינהארט בסיום לגבי סיכויי מכבי בסדרה.

גם וויצ'יץ' התייחס להמשך הדרך ונשאר אופטימי: "נצטרך לשכוח מזה, לבוא בכל הכוח למשחק ביום שני, זה לא יהיה קל, זה יהיה אתגר. כל דבר קורה מתישהו בפעם הראשונה, אבל בטוח שזה לא יהיה קל. הם הפייבוריטים, אבל לא ננצח שלושה משחקים בבת אחת, אלא משחקים משחק אחר משחק. נצטרך להתכונן למשחק הבא".

שחקן פנרבחצ'ה אולקר, בוגדן בוגדנוביץ', מול שחקני מכבי תל אביב, נייט לינהארט, אלכס טיוס. GettyImages
עוד לא גמור? לינהארט מול בוגדנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully