וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם ודודי סלע יקיימו מפגש ראווה בבאר שבע

המרכז לטניס בישראל יארח בשבת תחרות נוער לזכר אלכס פודולסקי, ושני הכוכבים יגיעו לשחק עם ילדי המרכז. שלוש ישראליות ושני ישראלים העפילו לחצי הגמר

אנדי רם ודודי סלע טניסאים ישראלים בשדה התעופה. יותם רונן
מפגש מסקרן. רם וסלע/יותם רונן

חגיגה גדולה צפויה בשבת בבוקר במרכז לטניס בישראל באר שבע שם יתקיימו משחקי הגמר של התחרות הבינלאומית לנוער ע"ש אלכס פודולסקי: משחקי הגמר לבנים ולבנות ייפתחו בשעה 10:00, כאשר חצי שעה קודם לכן ייפתח הפנינג ענק לילדים עם מתנפחים והפתעות והשיא יהיה לאחר סיום המשחקים כאשר אנדי רם ודודי סלע יחבטו יחד עם ילדי המרכז ויקיימו איתם משחק ראווה לאירוע שהכניסה אליו חופשית.

בנוסף, תתקיים הגרלה נושאת פרסים בין הצופים ויתקיים גם הדריל המסורתי לזכרו של פודולסקי שהיה מאמן אגדי בבאר שבע. הוא נולד בקייב ב-1940, עלה לארץ ב-1994 והתיישב בבאר שבע. במשך עשר שנים הוא אימן שחקנים תחרותיים רבים כאשר ב-2004 הוא נפטר ממחלה קשה.

בינתיים התחרות גם מאירה פנים לשחקנים הישראלים, כאשר שלוש בנות העפילו לחצי הגמר, מה שמבטיח נציגה ישראלית אחת לפחות בגמר בשבת. שלי קרוליצקי, ששיחקה בגמר התחרות הבינלאומית בשבוע שעבר בבת ים, תשחק מחר (שישי) מול מאיה טחן וקרן רוזן תפגוש את אקטרינה וישנבסקייה מרוסיה. בין הבנים העפילו שני ישראלים לחצי הגמר: דניאל דודוצקין יפגוש את רודולף מנדיס מלטביה ויאשה זמל ישחק נגד רוברט ורזסינסקי מליטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully