וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד: שחקני נתניה יקבלו מענקים אם יסיימו במקום ה-7

17.4.2015 / 11:05

שחקני המארחת נחושים לסיים את העונה במקום השביעי, האורחים רוצים ניצחון ראשון אחרי 10 משחקים (שבת, 20:00). צלישר יחליף את רומאריו פירס המוצהב בנתניה, פטי חוזר להרכב אשדוד

מחזור 29מחצית18/04/2015
מכבי נתניה
    0
      מ.ס. אשדוד
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מ.ס. אשדוד לא ניצחה ב-10 משחקי הליגה האחרונים שלה, במהלכם צברה ארבע נקודות בלבד. כולן, אגב, בבית.

      * בחוץ, עומד המאזן של אשדוד על חמישה הפסדים רצופים (כולל אחד בגביע לאחי נצרת) עם הפרש שערים עלוב של 16:2.

      * מכבי נתניה מגיעה עם רצף של שלושה ניצחונות - הטוב ביותר שלה בליגת העל מאז רצף ארבעת הניצחונות במרץ 2013. אז, אגב, הניצחון הרביעי היה 0:2 באשדוד.

      * אשדוד עדיין ללא ניצחון באצטדיון החדש בנתניה, בכל ביקוריה שם מול הפועל רעננה ומכבי נתניה.

      * ניצחון החוץ האחרון של אשדוד על נתניה היה עוד בימי הקופסה - 0:1 ב-21 בנובמבר 2009. מי שכבש אז את השער המכריע היה עידן שריקי.

      עידן שריקי שחקן מ.ס. אשדוד. יותם רונן
      הפעם האחרונה שאשדוד ניצחה את נתניה בחוץ הייתה בנובמבר 2009. שריקי כבש/יותם רונן

      מפתחות והכנות

      מכבי נתניה:

      הבשורה הכי לא סימפטית שאפשר לספר לשחקני מ.ס אשדוד היא שיש למכבי נתניה עדיין על מה להילחם. מי שקיווה שאחרי הניצחון של נתניה בשבת שעברה על רעננה והבטחת ההישארות בליגה, שחקניו של רוני לוי יורידו רגל מהגז, יתאכזב לשמוע שלרובם יש מענקי מיקום של מקומות 1-7. במקור המענקים היו צריכים להיות רק אם הקבוצה הייתה מסיימת בפלייאוף העליון, אבל כשאלי שגב ישב עם השחקנים במחנה האימונים ערב פתיחת העונה וביקש מהם קיצוץ של 15 אחוז, הוא הציע שאם הם יסיימו בפלייאוף העליון או אפילו במקום השביעי, הוא יחזיר להם את הקיצוץ בתום העונה.

      השחקנים הסכימו, הסעיף נכנס לחוזים, וכעת יש הרבה על מה להילחם. לא במקרה היה צריך רוני לוי להרגיע את השחקנים באימון אתמול אחרי שני תיקולים חריפים בין לארי קאיודה ורומאריו פירס ובין כריסטיאן סרגי ואור ברוך.
      לוי מזכיר לשחקנים בכל הזדמנות שבכל משחק עד סוף העונה, הם יבנו את החוזה שלהם לעונה הבאה וכלל זה תופס גם לגביו. במכבי חיפה כנראה עדיין לא בחרו את המאמן הבא, והאופן בו מחזיק לוי את שחקני נתניה תחת כל המגבלות והבעיות שיש למועדון, ראוי מאוד לציון.

      מהמשחק מחר יעדר רומאריו פירס המוצהב ואת מקומו אמור למלא עומר צלישר. ביתר העמדות קרוב לוודאי שלא יהיה שינוי. לפני המשחק יתקיים דרבי הנוער בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק.

      מ.ס אשדוד:

      בקבוצה נרשמה שמחה גדולה אחרי החדשות על כך שש הנקודות הוחזרו, אבל הבעלים ג'קי בן זקן הדגיש בפני השחקנים שמשימת ההישארות בליגה עדיין רחוקה מלהיות מובטחת. כל השיחות שעשה השבוע המאמן ניר קלינגר, בעיקר בארבע עיניים עם כל שחקן, התמקדו ביצירת הרגשה שגם במצב הזה, כשאשדוד בתחתית של התחתית, שהכול תלוי ברגלי השחקנים והם יכולים להישאר בליגה בכוחות עצמם.

      בעשרת משחקי הליגה האחרונים לא ניצחה אשדוד והבעיה היא עדיין בהתקפה וביכולת הכיבושים. לא להאמין, אבל מלך השערים של הקבוצה הוא עדיין דויד סולארי (5 שערים) שעזב בחלון ההעברות. ירו בלו כבש רק ארבעה שערים ומוראד אבו ענזה שלושה. יא יא פטי יחזור להרכב אחרי השעיית צהובים. אור אינברום יעדר מאותה סיבה.

      sheen-shitof

      בדקו התאמה לטיפול

      פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

      בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
      שחקן מ.ס אשדוד ירו בלו מאוכזב. ברני ארדוב
      החלוצים של אשדוד חייבים לכבוש יותר. בלו/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: לארי קאיודה

      קרש ההצלה של מכבי נתניה הוא עדיין קאיודה. הניגרי לא רצה להימכר בחלון ההעברות, אבל כדי שיהיה לנתניה סיכוי לפתוח את העונה הבאה היא צריכה לפחות מיליון יורו בקיץ עבור קאיודה. בחודשיים האחרונים החלוץ כבש רק שער אחד, בשבוע שעבר מול הפועל רעננה. עכשיו זה הזמן שלו להתעורר כי בכדורגל זוכרים את הסוף ומקבץ טוב של שערים בחמשת המחזורים שנותרו לעונה, יכול לעשות את העבודה עבורו ועבור נתניה.

      מ.ס אשדוד: גדי קינדה

      קינדה כבש שער נדיר במפגש הקודם מול מכבי נתניה אותו הפסידה אשדוד. מבין כל צעירי הקבוצה, הוא היחיד שזוכה לאמון שבוע אחרי שבוע, אבל לא תמיד מספק את הסחורה. אי אפשר להפיל את כל התיק עליו, אבל אשדוד צריכה אותו במיטבו כדי לחזור הביתה עם שלוש נקודות מאוד חשובות.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 3040

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully