וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: פדרר הודח, נדאל התקשה, דג'וקוביץ' טייל

השוויצרי הפסיד במפתיע לגאל מונפיס 6:4, 7:6 ונעצר בשמינית הגמר. נדאל איבד מערכה מול איזנר, אבל העפיל לשמונת האחרונים עם 6:7, 6:4, 3:6. נולה התגבר על היידר מאורר

רוג'ר פדרר. Julian Finney, GettyImages
אכזבה גדולה. פדרר/GettyImages, Julian Finney

רפאל נדאל העפיל היום (חמישי) לרבע גמר טורניר מונטה קרלו, ובכך עשה עוד צעד בדרך לזכייה אפשרית בתואר בפעם התשיעית בקריירה שלו. השור ממאיורקה התגבר על המדורג 15 ג'ון איזנר 6:7, 6:4, 3:6. נדאל, שמדורג חמישי בעולם ושלישי בטורניר ורשם ארבעה ניצחונות על האמריקאי בכל ארבעת המפגשים עימו, הציל שתי נקודות מערכה בדרך לניצחון בשובר שוויון במערכה הראשונה.

אלא שאיזנר הפציץ במשחקון הבא ואחרי פיגור 40:0 במשחקון ההגשות שלו, ומשם הוא צעד ליתרון 4:5 בדרך להשלים את המשימה עם 4:6 שאיזן ל-1:1. במערכה המכרעת העסק כבר היה נוח יותר עבור נדאל ששבירה אחת במשחקון הרביעי הספיקה לו לחגוג 3:6 שהשלים משחק שנמשך שעתיים ועשרים דקות. בשלב הבא יפגוש נדאל את המנצח בין ז'יל סימון לדויד פרר.

רפאל נדאל. AP
ההמשך יהיה קשה יותר. נדאל/AP

ההפתעה של היום היא ללא ספק ההדחה של רוג'ר פדרר, המדורג שני בטורניר, על ידי גאל מונפיס. הצרפתי ניצח 4:6, 6:7 בדרך לרבע הגמר. השוויצרי דווקא פתח טוב את המשחק והוביל 1:3 אחרי שהשיג שבירה, אך מיד לאחר מכן הוא נשבר בחזרה וקיבלנו 3:3. המומנטום השתנה במשחקון התשיעי כאשר מונפיס השיג שבירה נוספת והשלים ל-4:6. במערכה השנייה קיבלנו מערכה נטולת שבירות עד לשובר השוויון שבו פדרר כבר הוביל 3:4, אבל מונפיס ניצח 5:7. בשלב הבא יפגוש מונפיס את גריגור דימיטרוב שלא עבד קשה מול סטאס ואוורינקה עם 1:6, 2:6.

נובאק דג'וקוביץ' המדורג ראשון בעולם התגבר תוך פחות משעה על אנדראס היידר-מאורר האוסטרי עם 4:6, 0:6. בשלב הבא הוא יפגוש את מארין צ'יליץ' הקרואטי שניצח 3:6, 6:7 את ג'ו-וילפריד צונגה. תומאס ברדיך ניצח הגתבר על רוברטו באוטיסטה אגוט מספרד עם 6:7, 4:6. מילוש ראוניץ' ניצח את טומי רוברדו 3:6, 6:3, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully