וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת מחזור: "מכבי חיפה תחזור להיות המועדון החזק ולשלוט בכדורגל הישראלי"

"עד שבלבול בא, לא קיבלתי צ'אנס", "בעונה שעברה לא היו לי שני משחקים רצופים בהרכב", "לא נספרתי אצל המאמן הקודם". אלעד גבאי, מגיבורי המהפך במכבי חיפה, פותח את הלב בתמונת מחזור. וגם: הדברים שהרסו את הפלייאוף

קובי אליהו

* התכנית צולמה לפני החזרת 6 הנקודות למ.ס אשדוד

המחזור ה-29 בפלייאוף התחתון ייצא מחר (שבת) לדרך, כשביום ראשון יתחילו גם משחקי המחזור ה-30 בפלייאוף העליון. במוקד (בהיעדר קרב אמיתי על האליפות) נמצא המאבק של מכבי חיפה עם בית"ר ירושלים על המקום הרביעי המוביל לאירופה, ועל כן אירחנו הפעם בתמונת מחזור את אחד מסמלי המהפך הירוק, אלעד גבאי, שדיבר על סיפור החזרה שלו מהיציע, להצטיינות בהרכב.

"אין ספק שיש שינוי בקבוצה, רואים את זה בחודשיים וחצי האחרונים", ענה גבאי על השאלה האם השינוי במכבי חיפה הוא אמיתי, או משקף את רוח סיום העונה. "אני לא חושב שזה תוצאה של 'גארבג' טיים', מבחינתי זה בדיוק הפוך. כל משחק הוא סוג של מלחמת עולם, להשיג את המטרה שאנחנו רוצים להשיג. גם לפני עשינו הכל כדי להגיע לפלייאוף. יש לנו את מכבי פתח תקוה ביום שני, משחק חשוב מאוד, נצטרך להביא את הנקודות".

גבאי נשאל גם על השינוי המקצועי בקבוצה מאז ינואר: "יש לזה הרבה משתנים. יש מאמן שהגיע ושינה הרבה דברים, יש שחקנים חדשים שהצטרפו, ושחקנים אחרים בקבוצה שהתחילו לקבל יותר קרדיט. השתנו דברים גם בחדר ההלבשה. יש תלכיד טוב, כל עוד זה ממשיך ככה זה הכי טוב בשביל כולנו".

המגן נשאל היכן הוא רואה את חיפה, בכושרה הנוכחי, יכולה להתברג בטבלה. "לדעתי רמת החוזק של מכבי חיפה הנוכחית היא 1-2. לא אצא בהצהרות, אבל מה שנבנה פה, הכיוונים לעונה הבאה, הם טובים", הוסיף גבאי. "מקווה שזה מה שיהיה. אין לי ספק שמכבי חיפה תחזור להיות המועדון החזק בכדורגל הישראלי. אני חושב שאנחנו לפחות בשלישייה הראשונה".

גבאי סיפר גם על מה שעבר מאז הקיץ. "למדתי על בשרי כמה הכדורגל נזיל, לאורך כל הקריירה היו לי עליות וירידות ועברתי כברת דרך עד שהגעתי לאן שהגעתי. עברתי שנה וחצי לא קלים, במיוחד חצי העונה הראשונה העונה. לא התלבשתי ולא הייתי בתכניות. זה הכדורגל והעולם שאנחנו חיים בו. אני צריך לעבוד קשה ולשמור על זה. כל מי שמכיר אותי יודע בדיוק מה עברתי, גם אנשים ששמעו את הסיפור", הסביר המגן. "קשה לי לחזור לזה, אני במקום אחר היום. זאת הייתה תקופה באמת אולי הכי קשה שהייתה לי בקריירה. התגברתי על זה ועבדתי קשה. אני שמח שזה השתנה לטובתי. הקושי האמיתי הוא באמת, כשחקן שלא משנה מה תעשה אין לך פשוט צ'אנס לשחק. זה מה שקרה עם סטנוייביץ', לא משנה איך התאמנתי מה עשיתי, לא נספרתי ולא נלקחתי בחשבון. גם כשהיו פצועים וגם כשהיו מורחקים. בשביל זה הייתי צריך הרבה אופי, לא להישבר. בסוף זה השתלם, ברוך השם".

"עד שמרקו הגיע לא קיבלתי צ'אנס במכבי חיפה", נתן המגן קרדיט למאמנו הנוכחי. "אם אפשר לקרוא ל-90 דקות פעם בחודשיים וחצי צ'אנס, אז זאת לא ההגדרה הנכונה. בעונה שעברה לא היו לי יותר משני משחקים רצופים בהרכב. משחק אחד, ואז ששה או שבעה בספסל או ביציע. רק בחודשיים וחצי אני מקבל ביטוי, משחק אחרי משחק, רק עכשיו רואים מה אני יכול לתת. לא הראיתי אפילו 60 או 70 אחוז מהיכולת האמיתית שלי. אם אשחק, אחזיר את זה על המגרש. לא שכחתי לשחק, שחקן כדורגל צריך מאמן שיאמין בו".

על התחרות מול מכבי תל אביב בעונה הבאה אמר: "אני לא יכול לדבר בשם כולם, אלא בשם עצמי. כמו שאני רואה את התמונה, אני בטוח שמכבי חיפה תחזור לשלוט. אין ספק בכלל, עם הרכש הנכון והשחקנים הנכונים, אין לי ספק שזה מה שיקרה. רואים את התהליך שנבנה, יש פה תהליך חזק".

איתי שכטר, אביחי ידין, אברהם פאס, אלעד גבאי שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"רק בחודשיים וחצי אני מקבל ביטוי, משחק אחרי משחק, רק עכשיו רואים מה אני יכול לתת". אלעד גבאי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully