וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מעמדו של סקוט ברוקס בת'אנדר מתערער, בילי דונובן מועמד

ברשת יאהו טוענים שראשי אוקלהומה סיטי שהחמיצה את הפלייאוף יעריכו מחדש האם להשאיר את המאמן שמחזיק בחוזה עד 2017. מאמן מכללת פלורידה מועמד, גם שמו של קווין אולי מקונטיקט הוזכר

מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר סקוט ברוקס. AP
כאן דרכינו נפרדות? ברוקס/AP

החמצת הפלייאוף עלולה לעלות למאמן אוקלהומה סיטי סקוט ברוקס במשרה, כך מדווח הערב (חמישי) אדריאן ווז'נרובסקי באתר יאהו. לברוקס יש חוזה לשתי עונות נוספות (השנייה, 2016/2017, בגדר אופציה), אולם האכזבה הגדולה מהסיום במקום התשיעי בלבד במערב ככל הנראה תביא את ראשי המועדון להעריך מחדש את המשך ההתקשרות עם המאמן בן ה-49.

הת'אנדר החמיצו את הפלייאוף לראשונה מזה שש שנים, וכעת יש להם התלבטות: חוזהו של קווין דוראנט יסתיים ב-2016, זה של ראסל ווסטברוק ב-2017, ובמועדון מתלבטים האם ברוקס יהיה המאמן הנכון, זה שיעזור להחתים את דוראנט על חוזה חדש בקיץ הבא. המאמן האמריקאי הגיע לאוקלהומה סיטי בעונת 2008/09, והפך את הת'אנדר הצעירים מקבוצה בעלת פוטנציאל רב, למועמדת לאליפות. ב-2010 נבחר למאמן העונה וב-2011/12 אף סייע למועדון להגיע לגמר ה-NBA, אך זה נגמר בהפסד, ובשנים האחרונות הביקורות על הסכמתיות שלו רק הלכו וגברו.

בארצות הברית כבר סימנו את אחד המועמדים המובילים להחליף את ברוקס, אם זה אכן יפוטר: מאמן מכללת פלורידה בילי דונובן, שמחזיק במערכת יחסים קרובה עם הג'נרל מנג'ר של הת'אנדר סם פרסטי. גם שמו של קווין אולי, ששיתף עם דוראנט ו-ווטסברוק פעולה כשחקן וכעת מאמן את קונטיקט, הוזכר.

בו בזמן, ביאהו הזכירו את אורלנדו ודנבר כמועמדות לקלוט את ברוקס אם יאבד את משרתו.

ב-2007 בילי דונובן חתם באורלנדו, התחרט ומיד חזר למכללת פלורידה. למה? אולי כי ב-NBA הוא לא יקבל מעמד של חצי אלוהים

בילי דונובן מאמן מכללת פלורידה. Mark Humphrey, AP
ידריך את ווסטברוק ודוראנט בעונה הבאה? דונובן/AP, Mark Humphrey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully