וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:0 במשחק העונה בין בני יהודה לבני לוד

הזהובים סיימו בפעם הרביעית ברציפות בתיקו, אבל הם מקדימים את המקום השלישי בשמונה נקודות. לוד עלולה לאבד את המקום השני בשני. הכח עמידר רמת גן ירדה לליגה השלישית אחרי 12 שנה

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה נגד בני לוד. ברני ארדוב
לא הופיע. פדרו גלבאן/ברני ארדוב

הליגה הלאומית מתקרבת לרגעי ההכרעה, והיום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-31. בפלייאוף העליון, בני יהודה מארחת את בני לוד למשחק עונה שיכול לקדם את המוליכה משמעותית לכיוון ליגת העל, אך מצד שני גם לסבך אותה במאבק משולש. בפלייאוף התחתון, הכח עמידר רמת גן ירדה לליגה א' וזאת לאחר שהפועל נצרת עילית ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים.

טל בובליל שחקן בני יהודה מול אוסיי מאוולי שחקן בני לוד. ברני ארדוב
מאוולי ובובליל במאבק/ברני ארדוב

פלייאוף עליון

בני יהודה - בני לוד 0:0

בני יהודה אמנם מריחה כבר מזמן את ליגת העל, אבל היום היא המשיכה לבעוט בדלי ולדחות את חגיגות העלייה עוד קצת עם תוצאת תיקו רביעית. הפער מבני לוד אמנם נותר על חמש נקודות, אבל לפחות בינתיים הזהובים מקדימים את הפועל כפר סבא בשמונה נקודות. שתי הקבוצות לא סיפקו משחק טוב בבלומפילד, וגם הקהל היה בפרקים גדולים של המשחק שקט ולא הזכיר משחק עונה בין שתי קבוצות שמשוועות לחזור לליגה הבכירה. לוד מצידה עלולה לנשור למקום השלישי עם כפר סבא תנצח ביום שני את מכבי יבנה. במחצית הראשונה הזהובים היו מעט טובים יותר, והגיעו ליותר הזדמנויות, בעוד לוד הייתה מסוכנת יותר במחצית השנייה. לצערן של שתי הקבוצות, הן לא היו מספיק מדויקות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה לצד סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
מאבק עיקש בין שני מאמנים מצוינים. אבוקסיס ואזברגה/ברני ארדוב
אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
צבעו את בלומפילד. אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב

אוהד קדוסי הגיע להזדמנות ראשונה מצוינת כבר בדקה הראשונה, אבל צליל חתוכה ירד והדף היטב. בכדור הקרן קדוסי המשיך את ההגבהה לנגיחה החוצה. חצי שעה עברה, ופדרו גלבאן נכנס לעניינים עם בעיטה ראשונה לכיוון השער, אבל שוער לוד עצר את זה. בדקה האחרונה של המחצית קדוסי השאיר כדור לחזיזה שבעט, אבל חתוכה הדף לקרן.

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
רוצים כבר לסיים עם המתח הזה. אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב
אוהד קדוסי שחקן בני יהודה מול דור אזולאי שחקן בני לוד. ברני ארדוב
איים בדקה הראשונה, ומאז נעלם. קדוסי/ברני ארדוב

לוד פתחה בסערה את המחצית השנייה, ושתי דקות מהפתיחה לוהאב כיאל הגביה כדור שהיה קרוב להכניע את דלה איינוגבה, ויצא החוצה. מאוולי היה קרוב להבקיע בדקה ה-57, אבל הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים בודדים מהשער.

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
הרבה לחץ היה עליו. אזברגה/ברני ארדוב
אביב חדד שחקן בני יהודה מול משה בן לולו שחקן בני לוד. ברני ארדוב
חדד ובן לולו נאבקים על הכדור/ברני ארדוב

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 3:1

שתי נציגות הלאומית בחצי גמר גביע המדינה סופרות את הימים לקראת המאורע ההיסטורי מבחינתן, ובינתיים הן ניסו לשפר מיקומים בליגה ולקיים עוד הכנה לקראת האירוע המרגש. אחרי ששני המפגשים הקודמים בין שתי הקבוצות לא הוכרעו, עפולה השיגה ניצחון ובכך קטעה רצף של חמישה משחקי ליגה מבלי שחגגה עם שלוש נקודות. ספואן חילו אמנם העלה את נצרת ליתרון אחרי 14 דקות, אבל אפרים טאקה (27) איזן. חביב ג'אבר הורחק בדקה ה-37 והותיר את נצרת להיאבק עד הסיום בעשרה שחקנים, ועוד לפני ההפסקה (41) עידו דוידוב ניצל זאת כדי להשלים את המהפך. נתנאל גולדמן התכבד לכבוש את השלישי (77).

שחקני הכח עמידר רמת מתנפלים על השופט, מתן בראשי (שני מימין). מגד גוזני
תם עידן. שחקני הכח עמידר רמת גן/מגד גוזני

פלייאוף תחתון

הפועל נצרת עילית - הפועל ירושלים 0:1

ניצחון שני רצוף לנצרת עילית, שרושמת משחק שביעי רצוף ללא הפסד, וגם הוא חשוב מתמיד: נצרת עילית שומרת על פער של ארבע נקודות מבית"ר תל אביב רמלה שנמצאת בחוף מבטחים במקום ה-13. כידוע, המקום ה-14 מוליך למבחנים. יניב דרעי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-59. הניצחון הזה, אגב, שלח את הכח עמידר רמת גן לליגה א'.

בית"ר תל אביב רמלה - הכח עמידר רמת גן 1:3

12 שנה אחרי שבילתה בליגה השלישית (אז הליגה הארצית), הכח עמידר רמת גן חזרה לשם, ועוד לפני שהיא סיימה לשחק, היא התבשרה שלשם היא נשלחת בעקבות ניצחונה של נצרת עילית. הסגולים שלא ניצחו במהלך 2015, צברו שתי נקודות עלובות מ-45 האחרונות והיום הם ספרו הפסד 11 ברציפות, בית"ר תל אביב רמלה שהייתה זקוקה לנקודות לא עשתה הנחות. רועי זכרי עוד נתן תקוות עם שער מוקדם להכח בדקה השלישית, אבל אבי דנינו (45), מתן לוטטי (78) ועדן שרם (90) שלחו את הכח לליגה א' עם עוד הפסד.

עירוני טבריה - מכבי הרצליה 2:0

טבריה עשתה היום עוד צעד בדרך לליגה א' וללכת בעקבותיה של הכח עמידר רמת גן. אחרי הניצחון של נצרת עילית, טבריה רחוקה ממנה כבר תשע נקודות. הקבוצה של עופר גמליאל המשיכה שלא לאסוף ניצחונות ב"בית" בעפולה מאז נובמבר, וסייעה למכבי הרצליה לנשום אוויר בקרב על הבריחה מהמקום שמוביל למבחנים. את השערים להרצליה הבקיעו ינון אליהו (68) וג'ורדן פושה בפנדל (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully