וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מונטה קרלו: נדאל, ואוורינקה ופדרר עלו לסיבוב השלישי

מלך החימר, שמחפש זכייה תשיעית בטורניר, הביס את לוקאס פואיל הצרפתי 1:6, 2:6 ויפגוש בסיבוב הבא את ג'ון איזנר. ואוורינקה האלוף גבר על חואן מונאקו 1:6, 4:6. גם ראוניץ' וברדיך בשלב הבא

הטניסאי הספרדי, רפאל נדאל. Julian Finney, GettyImages
התגעגענו אליו. רפאל נדאל/GettyImages, Julian Finney

טורניר מונטה קרלו היוקרתי נמשך היום (רביעי) במלוא המרץ, כאשר כמה מהטניסאים הבכירים בסבב נכנסו למעגל המשחקים. רפאל נדאל, מלך החימר, שזכה בטורניר הזה שמונה פעמים וינסה לזכות בפעם העשירית ברולאן גארוס שייפתח בעוד כחודש, פתח את דרכו על החימר עם הצגה משכנעת כשהביס ללא תנאי לוקאס פואיל הצרפתי 2:6, 1:6 והוא יפגוש בסיבוב הבא את ג'ון איזנר האמריקאי, שניצח את ויקטור טרויצקי 6:7,6:7.

גם רוג'ר פדרר הפנומן השוויצרי לא התקשה בסיבוב השני והביס את ז'רמי שארדי הצרפתי, 2:6, 1:6. לפדרר מצפה משחק לא פשוט בשלב הבא מול גאל מונפיס, שניצחה אחרי קרב מתיש את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני 6:7, 6:7.

סטן ואוורינקה, השוויצרי המדורג שביעי בעולם ואלוף הטורניר מהשנה שעברה, החל במסע ההגנה על התואר עם ניצחון לא קל מול חואן מונאקו, 1:6, 4:6. לוואוורינקה מצפה משחק קשה מאוד בשלב הבא מול גיורגי דימיטרוב הבולגרי, שניצח במשחק שלו את פאביו פוניני האיטלקי 3:6, 4:6. גם תומאס ברדיך ומילוש ראוניץ' טיילו לשלב הבא אחרי ניצחונות על סטאקובסקי וסוזה בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully