וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס נפגשה עם נציגי מונאקו לגבי רדאמל פלקאו

על פי הדיווח, האיטלקים ניצלו את ביקורם של הצרפתים בטורינו לפני המפגש בין השתיים בליגת האלופות, וביררו על האפשרות לרכוש את החלוץ הקולומביאני שמאכזב כמושאל במנצ'סטר יונייטד

חלוץ מנצ'סטר יונייטד רדאמל פלקאו. GettyImages
ימצא את עצמו ביובנטוס בעונה הבאה? פלקאו/GettyImages

היום בערב (21:45) תארח יובנטוס את מונאקו למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות ועל פי דיווחים בתקשורת באיטליה, ראשי הגברת הזקנה ניצלו את ביקור הצרפתים בטורינו כדי לפתוח במגעים עמם לגבי רכישתו האפשרית של רדאמל פלקאו.

החלוץ הקולומביאני משחק העונה כמושאל ממונאקו במנצ'סטר יונייטד, אך האנגלים לא צפויים לממש את האופציה ולרכוש אותו לאור ההתאקלמות שלא טובה שלו תחת לואי ואן חאל. על פי הדיווחים, מי שנכח בפגישה בין הצדדים היו בפה מוראטה המנהל הטכני של יובה, פאבל נדבד ויו"ר מונאקו ואדים ואסילייב.

פלקאו כבש העונה ארבעה שערי ליגה בלבד במנצ'סטר יונייטד, ומאייש בעיקר את ספסל המחליפים, אחרי שאת המונדיאל בקיץ הקודם החמיץ בשל פציעה שספג במדי מונאקו לקראת תום העונה שעברה. עונת השיא של "אל טיגרה" היתה ב-2012/13 שבה הוא כבש 28 שערים במדי אתלטיקו מדריד וביובנטוס מקווים שהוא יצליח לשחזר בעתיד את היכולת המצוינת שלו במדי אתלטיקו מדריד ופורטו לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully