וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: דג'וקוביץ', צונגה ומונפיס עלו לשלב הבא

הסרבי המדורג 1 בעולם ניצח 1:6, 4:6 את אלברט ראמוס ויפגוש את טומיץ' או מאוורר בשלב הבא. מונפיס הזיע לפני שניצח 6:4, 3:6, 4:6 את אנדריי קוזנצוב. ואוורינקה האלוף ונדאל ישחקו מחר

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי. GettyImages
פתח בסטייל. דג'וקוביץ'/GettyImages

טורניר מונטה קרלו היוקרתי (סך פרסים של מעל 3 מיליון יורו) נמשך היום (שלישי) עם כמה משחקים של המדורגים הבכירים. נובאק דג'וקוביץ', הסרבי המדורג 1 בעולם ניצח היום בסיבוב השני את אלברט ראמוס 1:6, 4:6 במשחק שארך קצת פחות משעה וחצי. דג'וקוביץ' שלט לחלוטין במשחק והשיג 24 ווינרים במגרש שנמצא מרחק קצר מאוד מהמקום בו הוא מתגורר. נולה יפגוש בסיבוב הבא את המנצח במפגש בין ברנרד טומיץ' האוסטרלי לאנדראס מאוורר האוסטרי.

היום הזה האיר פנים לטניסאים הצרפתים, כאשר לא פחות מחמישה מהם עלו לסיבוב הבא לעיני הקהל הביתי שלהם במונאקו. גאל מונפיס, הצרפתי המדורג 14 בעולם, עבד קשה לפני שניצח את אנדריי קוזנצוב הרוסי 6:4, 3:6, 4:6. גם ג'ו ווילפריד צונגה עלה לשלב הבא אחרי ניצחון קליל על יאן שטראף הגרמני, 4:6,4:6.

גיורגי דימיטרוב עלה לשלב הבא אחרי משחק דרמטי מול פרננדו ורדאסקו הספרדי שחזר לא מכבר מפציעה. הבולגרי ניצח 4:6, 6:4, 4:6. ורדאסקו הצליח לחזור מ-4:1 במערכה השלישית והמכרעת, אך דימיטרוב התעשת בדרך לניצחון ויפגוש בסיבוב השני את פאביו פוניני האיטלקי.

רפאל נאדאל, אחד הפייבוריטים הגדולים לזכייה בטורניר, יפתח את דרכו בטורניר כשישחק מחר מול תיאם, ואוורינקה האלוף יפגוש את חואן מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully