וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת: "אני מעדיף את האופצייה לצאת לחו"ל מאשר למועדון אחר בארץ"

14.4.2015 / 8:32

קשר קרית שמונה שהוזכר כמועמד למכבי חיפה מחזיק באופציית יציאה לאירופה. התיקו מול מכבי תל אביב עורר את תחושת הפספוס בעקבות היציאה ממירוץ האליפות: "לאורך כל העונה הראינו שאנחנו די שווים למכבי"

one

בעירוני קרית שמונה היו מרוצים מאוד מהתצוגה של הקבוצה ב-0:0 נגד מכבי תל אביב אמש (שני) ולמרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה במועדון הצפוני מרוצים מכך שאחרי תקופה ארוכה לא טובה של הקבוצה היא הצליחה בשבוע אחד לייצר שני משחקים ללא הפסד וללא ספיגה, כשכעת המטרה של קרית שמונה היא להבטיח את המקום השלישי שיוביל לאירופה בוודאות וכן לנסות לזכות במקום השני על חשבון הפועל באר שבע.

למרות שביעות הרצון, בקבוצה מרגישים פספוס, בעיקר בשל העובדה שלאורך כל העונה התמודדו כשווים מול מכבי תל אביב אך התרחקו ממאבק האליפות בשל הירידה הדרסטית ביכולת ממנה סבלו. "לאורך כל העונה הראינו שאנחנו די שווים למכבי", אמר רועי קהת. "אנחנו מוכיחים שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה בליגה. הייתה לנו נפילה קריטית בחודשיים האחרונים וזה מה שגורם לפער היום. הוכחנו בתחילת העונה יציבות, וברגע שהפסקנו לעשות את זה ירדנו בטבלה".

שחקן עירוני קרית שמונה רועי קהת נוגח מול שחקני מכבי תל אביב נוסא איגייבור, איתן טיבי, קרלוס גרסיה. קובי אליהו
"אמרתי כבר כמה פעמים שלדעתי קרית שמונה זה מועדון גדול". רועי קהת/קובי אליהו

אגב, קהת עצמו כבר מוזכר כמועמד למכבי חיפה כשבמקביל בתקופה האחרונה החלה לעלות האפשרות שהשחקן ימצא קבוצה בחו"ל, בעיקר בשל העובדה שהוא מחזיק באופציית יציאה לאירופה בסכום שמוערך בכמה מאות אלפי יורו. "אמרתי כבר כמה פעמים שלדעתי קרית שמונה זה מועדון גדול", התייחס קהת לעתידו. "אני מעדיף את האופצייה לצאת מפה לחו"ל מאשר למועדון אחר בארץ". בינתיים בקבוצה מתעסקים על אש נמוכה בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה, כשבקבוצה ינסו להביא את לארי קאיודה וכן להחזיר את ברק בדש לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully