וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד ניצחה 49:60 ברמלה ועלתה ל-0:2 בסדרת הגמר

רבע שני מצוין בתוספת יכולת טובה מאוד של שי דורון (17 נקודות) קירבו את השחקניות של אלי רבי מרחק משחק אחד מאליפות שנייה ברציפות. המשחק השלישי: ביום חמישי, בעיר הנמל

שחקנית מכבי אשדוד שי דורון מול שחקנית אליצור רמלה נועה גנור. צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת ווינר נשים, מערכת וואלה! NEWS
המצטיינת. שי דורון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת ווינר נשים

מכבי אשדוד עשתה הערב (שני) צעד גדול אל עבר אליפות שנייה ברציפות, כשניצחה ברמלה 49:60 את אליצור המקומית ועלתה ל-0:2 בסדרת גמר הפלייאוף. הקבוצה של אלי רבי תוכל לחגוג אליפות שלישית בתולדותיה ביום חמישי, אז תארח את זו של עדן ענבר במשחק השלישי.

המחצית הראשונה התאפיינה בעיקר בהחטאות של שתי הקבוצות, שדייקו ב-1 מ-16 בלבד מחוץ לקשת במשותף. מי שניצלה זאת היא מכבי אשדוד, שנעזרה ביכולת טובה של טיפני ג'קסון כדי לספק רבע שני מוצלח ולרדת לחדר ההלבשה ביתרון 19:27. ברבע השלישי החלה שי דורון להתחמם, אשדוד ברחה ל-24:38, אלכס מונטגומרי צימקה ל-39:33, אך דורון ואלישיה קלארק דאגו לסגור עניין.

דורון הצטיינה עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים למנצחת, שקיבלה גם 15 ו-11 ריבאונדים וג'קסון ו-13 מקלארק. את רמלה הוליכה מונטגומרי עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים.

שחקנית אליצור רמלה קטיה אברמזון מול שחקן מכבי אשדוד אלישיה קלארק. צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת ווינר נשים, מערכת וואלה! NEWS
היא וחברותיה יילחמו על חייהן ביום חמישי. אברמזון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת ווינר נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully