וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "היה משחק עם אווירת פלייאוף. מעדיף לנצח ככה"

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מה-78:82 על הפועל תל אביב, אבל הודה: "אנחנו צריכים לשפר את נושא איבודי הכדור". עודד קטש: "העבודה תהיה קשה יותר בהמשך. הפלייאוף שלנו מתחיל מהשבוע הבא"

one

הפועל ירושלים עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי להבטחת המקום השני בליגה בתום העונה הסדירה, והמשיכה במומנטום המצוין עם ניצחון עשירי ב-11 המשחקים האחרונים אחרי 78:82 צמוד על הפועל תל אביב, שסבלה מהפסד שני ברציפות. טיווין מקי קלע 20 נקודות וטוני גפני הוסיף 18.

צפו בתקציר: הפועל ירושלים ניצחה 78:82 את הפועל תל אביב

רייט ולימונד/ברני ארדוב

דני פרנקו, מאמן הפועל ירושלים, היה מרוצה בסיום, ואמר: "היה משחק עם אווירה של פלייאוף, גם מבחינת הארגרסיביות. לא הופענו נכון מתחילת המשחק. אהבתי בסוף את מה שראיתי מהקבוצה שלנו. אני מעדיף לשחק ולנצח ככה לעומת המשחק בשבוע שעבר. הפועל תל אביב היא קבוצה טובה עם המון כלים ואלו מסוג המשחקים שישפרו אותנו עוד יותר להמשך העונה. הייתה פיזיות, עמידה במצבים מתסכלים על המגרש, שיחקנו במקום לא קל עם קהל מדהים. זה ניצחון שחשוב לנו. אנחנו צריכים לשפר את נושא איבודי הכדור. הקבוצה שלנו משתנה כי היה מישהו חולה ושינה לנו את ההרכב. היו לנו פחות זרים וזה לא מצב נוח, אבל אלו שהיו על המגרש עשו עבודה יוצאת מהכלל. הייתה רוח קרב אצל שחקנים שהצליחו להביא את הניצחון. את קיצ'ן אני אוהב מאוד, אבל אנחנו מנסים להכניס את דיון לעניינים, הוא לא תמיד מעורה בכל מה שאנחנו עושים, אבל זה ייקח זמן וזה טבעי. חייבים לזרוק אותו למים. קיצ'ן שם ולפעמים צריך לעשות רוטציות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים, במרכז. ברני ארדוב
לא יוצא מגדרו. דני פרנקו/ברני ארדוב

עודד קטש, המאמן המפסיד, אמר: "הייתה אווירה של פלייאוף, ולטעמי זה מה שיהיה עד סוף העונה. פספסנו הזדמנות היום, מה שיהפוך את העבודה יותר קשה בהמשך. אולי חסרה לנו קבלת החלטות, היינו צריכים להיות מרוכזים בכמה החלטות לפה ולפה, ומשחקים כאלו מוכרעים כך. היינו מחויבים, אבל תמיד אפשר להסתכל אחורה ולהגיד שאפשר יותר. הפלייאוף שלנו מתחיל משבוע הבא כי המצב בטבלה הולך ומסתבך. במשחקים צמודים אנחנו נוטים להפסיד. שחקנים משחקים עם ביטחון, אך לא חוויתי בעבר רצף כזה. אנחנו מנסים לבדוק איך לשפר את זה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מסתכל על הדברים החיוביים. קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully