וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה סיימה בתיקו ובני לוד ניצחה, הפער: 5 נקודות

הזהובים נותרו בעשרה שחקנים (ראלי, 22) מול עירוני קרית גת ונקלעו לפיגור מוקדם (משה, פנדל, 24), אך קדוסי סחט 1:1 (83). לוד גברה 0:1 על יבנה, 0:1 גם להפועל כפר סבא על מכבי אחי נצרת. ניצחון גם להפועל נצרת עילית

שלב הפלייאוף בליגה הלאומית נפתח אתמול (ראשון) עם צמד משחקים בפלייאוף התחתון. המחזור יושלם הערב, כשבמוקד בני יהודה המוליכה איבדה נקודות בביתה, כשסיימה ב-1:1 מול עירוני קרית גת. השנייה בני לוד תישאר שבוע נוסף במקומה לאחר שניצחה 0:1 את מכבי יבנה. הפועל כפר סבא השלישית שמרה על הפער מלוד, כשניצחה 0:1 את מכבי אחי נצרת.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
תוצאת תיקו שלישית ברציפות. יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

פלייאוף עליון

בני יהודה - עירוני קרית גת 1:1

בני יהודה רשמה תוצאת תיקו שלישית ברציפות, הפעם כשסיימה ב-1:1 מול עירוני קרית גת. בני יהודה נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-22, לאחר שעוז ראלי ביצע עבירה ברחבה, וגם נקלעה לפיגור מוקדם, לאחר ששלומי משה דייק מהנקודה הלבנה, אך למזלה אוהד קדוסי כבש בדקה ה-82 וחילץ עבורה נקודה. בעקבות תוצאת התיקו והניצחון של בני לוד, הפער בין השתיים ירד לחמש נקודות בלבד.

בני לוד - מכבי יבנה 0:1

בני לוד המשיכה את המומנטום המצוין שלה מול מכבי יבנה. הקבוצה שניצבת במקום השני בליגה גברה 0:1 על יבנה ורשמה ניצחון רביעי בחמשת המפגשים האחרונים מולה. אימורו לוקמן הוותיק כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-44 והבטיח שלוד תישאר שבוע נוסף במקום השני.

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת 0:1

הפועל כפר סבא שמרה על פער שתי הנקודות מבני לוד שנמצאת במקום השני, כשניצחה בביתה 0:1 את מכבי אחי נצרת ורשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. עידן דוד כבש את שער הניצחון עבור הירוקים בדקה ה-66.

הפועל עפולה - הפועל רמת גן 1:1

הפועל עפולה והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1. לירן כהן העלה את האורדונים ליתרון בדקה ה-49, יובל שאווט השווה בדקה ה-64.

מאמן בית"ר תל אביב רמלה, סלובודן דראפיץ. ניב אהרונסון
התרחק מהקו האדום. סלובודן דראפיץ'/ניב אהרונסון

פלייאוף תחתון

הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב רמלה 2:0

הקבוצה של סלובודן דראפיץ' התחילה את הפלייאוף ברגל ימין ופתחה פער של שבע נקודות מהפועל נצרת עילית הניצבת במקום ה-14 המוליך למבחנים. בית"ר תל אביב רמלה לא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים, אבל ניצחה בביקור הקודם שלה העונה ברמת השרון ועשתה את זה גם הפעם, הודות לשערים של אלון סולטן (43) ועדן שרם (54).

הפועל ירושלים - הכח עמידר רמת גן 0:2

אופיר עמרם כבש צמד (26 בפנדל ו-68) וקירב את הסגולים לליגה א'. הכח עמידר רמת גן שקועה עמוק במקום האחרון עם 16 נקודות בלבד, וכעת איבדה כל סיכוי להדביק את המקום ה-13. תיאורטית, עוד נשאר לה סיכוי להימנע לפחות מירידה אוטומטית ולהדביק את הפועל נצרת עילית שמקדימה אותה ב-14 נקודות, אבל גם זה נראה אבוד. עוד שישה מחזורים לפרידה.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 3:0

הפועל נצרת עילית לא התרגשה מהניצחון של בית"ר ת"א/רמלה, שנמצאת מעל לקו האדום, מקום אחד בלבד מעליה, וניצחה בחוץ 0:3 את מכבי הרצליה. מוטי מלכה (33 ו-82) ונאור עבודי (70) כבשו עבור המנצחת, שבמאתחתה 33 נקודות, שלוש פחות מבית"ר ת"א/רמלה וארבע פחות ממכבי הרצליה, שישה מחזורים לסיום העונה.

הפועל ראשון לציון - עירוני טבריה 0:2

הפועל ראשון לציון קירבה עוד יותר את עירוני טבריה לליגה א', כשניצחה אותה 0:2. ניר נחום (15) וגיא גרוס (45) כבשו לכתומים, רמי ביינשרדיני הורחק בדקה ה-82. טבריה במקום הלפני אחרון עם 27 נקודות, עשר פחות מבית"ר ת"א/רמלה שנמצאת מקום אחד מעל לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully