וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: נבחרת ישראל זכתה בשתי מדליות בגביע העולם באיטליה

12.4.2015 / 18:15

הנבחרת שמתכוננת לאליפות אירופה בסוף החודש קטפה זהב בתרגיל הסרט עם הציון 16.9 ובתרגיל המשולב של חישוקים ואלות היא סיימה עם ארד בציון 17.25. לינוי אשרם זכתה בזהב וכסף

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. עמית שיסל,
תנו כבוד. נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/עמית שיסל

רגע לפני אליפות אירופה, נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות בתחרות מסבב גביע העולם בפזארו באיטליה. הנבחרת, אותה מדריכות אירה ויגדורצ'יק, אלה סמופלוב, רעיה אירגו ואיילת זוסמן, קטפה מדליית זהב בתרגיל הסרט עם ציון 16.9 והקדימה את אוקראינה ובולגריה. בתרגיל המשולב של חישוקים ואלות זכתה הנבחרת בציון 17.25 שזיכה אותה במדליית הארד.

נבחרת ישראל הצעירה בהתעמלות אומנותית עם לינוי אשרם. איגוד ההתעמלות,
גם הן הביאו הישג מכובד. נבחרת הג'וניור/איגוד ההתעמלות

פרט לשתי המדליות הללו, המשלחת הישראלית השיגה חמש מדליות נוספות היום. לינוי אשרם הצעירה זכתה במדליות זהב וכסף. אשרם, שעלתה רק השנה לתחרויות הבוגרות, השיגה בחישוק ציון 17.4, והקדימה מתעמלות מבלארוס ורוסיה בדרך לזהב היוקרתי. באלות זכתה הישראלית במדליית כסף עם ציון 17.5, כשרק מתעמלת מרוסיה הקדימה אותה. ההישג הזה מצטרף לזה של נבחרת הג'וניור שזכתה במדליית כסף בתרגיל הכדור. מדובר באותה נבחרת שרק אתמול השיגה מדליית ארד בקרב רב והיום התחרתה במכשירים השונים וסיימה במקום השני בכדור עם 15.833.

יושב ראש איגוד ההתעמלות, אופיר פינס: "זה יום מטורף ומדהים להתעמלות הישראלית. כל סמס שאני מקבל מבשר על עוד מדליה, אני מבולבל ממבול המדליות של המתעמלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully