וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ריקן סחט אדום ובישל, ציריך הובסה 5:1 מול באזל

הקשר הישראלי גרם למהומה אחרי עבירה גסה על גאשי, שדחף אותו והורחק, אבל שלושער של אמבולו סידר לפאולו סוזה ניצחון קליל. בן שהר פתח ב-2:2 של ווילם II מול פיינורד. 90 דק' לדאבור

בן שהר שחקן ווילם II. GettyImages
עוד נקודה. בן שהר/GettyImages

*** אבי ריקן חזר להרכב של ציריך קבוצתו אחרי כמעט חודש, אך לא עזר לקבוצתו שהובסה 5:1 בחוץ מול פ.צ באזל האלופה והמוליכה של פאולו סוזה. שקלזן גאשי כוכבה האלבני של באזל כבש את הראשון בדקה ה-24, אך דקה לפני ההפסקה הורחק בעקבות עימות עם אבי ריקן. הקשר הישראלי החל את המהומה כשהכשיל בגסות את גאשי וקיבל צהוב, אך האלבני הורחק אחרי שדחף את ריקן ואיזן את מצבת השחקנים אחרי שדוידה צ'יומנטו מציריך הורחק שש דקות לפני כן בעקבות עבירה גסה על דלגאדו. גיבור המשחק הזה היה בריל אמבולו החלוץ הקמרוני בן ה-19 שכבש שלושער למארחים. פרנק אטונדי הקמרוני של ציריך צימק זמנית (71) אחרי בישול של ריקן אך לא מנע מקבוצתו הפסד חמישי ברציפות.

*** בן שהר שיחק היום (ראשון) 61 דקות ב-2:2 הביתי של וילם II נגד פיינורד במחזור ה-30 בליגה ההולנדית. האורחים עלו ליתרון משער של מאנו בדקה ה-30, אבל פרייק היירקנס איזן אחרי שבע דקות ברונו אנדראדה הברזילאי החליף את שהר בדקה ה-61 וקבע 1:2 לווילם בדקה ה-74, אבל המילה האחרונה הייתה של קולין קאזים ריצ'רדס, שמצא את הרשת בדקה ה-82. 2:2 בסיום. קבוצתו של החלוץ הישראלי מדורגת המקום התשיעי.

*** מונס דאבור פתח בהרכב של גראסהופרס והשלים 90 דקות ב-1:1 של קבוצתו מול ואדוז במסגרת המחזור ה-27 בליגה השוויצרית. בשל התוצאה, גראסהופרס ירדה מהמקום השישי לשביעי.

*** עומר דמארי פצוע במפשעה ולא נכלל בסגל של ר.ב לייפציג למשחק החוץ שלה נגד בוכום.

אבי ריקן שחקן ציריך חוגג שער. AP
חזר בסערה. אבי ריקן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully