וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הצמרת זועמות: "מכבי נתנה יתרון לא הוגן לראשון לציון"

12.4.2015 / 10:12

חלק מקבוצות ליגת העל דורשות ממנהלת הליגה לקיים דיון בספורטיביות במשחקי מכבי תל אביב בתקופה זו של העונה: "בדרבי או במשחק נגד ירושלים, הם לא היו מרשים לעצמם להופיע ככה"

one

קבוצות רבות בליגת העל קיבלו את הניצחון 85:105 של מכבי ראשון לציון על מכבי תל אביב (אתמול) בכעס. חלק מקבוצות הצמרת, ביניהן הפועל תל אביב, הפועל חולון ועירוני נס ציונה העבירו מסרים לראשי מנהלת הליגה שהן ידרשו לקיים דיון על הספורטיביות שיש במשחקים של הצהובים בתקופה הזו של העונה. לטענת אותן קבוצות, העובדה שהצהובים הצהירו אמש כי לא התכוונו מראש לתת לדווין סמית' ואלכס טיוס יותר מ-15 דקות, למרות שסמית' בפועל שיחק כמעט 20, "מעידה על הרצון של הצהובים להשתתף במשחק".

"אין לנו ספק, שאם היה מדובר בדרבי או במשחק נגד הפועל ירושלים, מכבי תל אביב לא הייתה מרשה לעצמה להופיע ככה", אמר בכיר באחת מקבוצות הצמרת הבוקר, "מכבי נתנה יתרון לא הוגן לראשון לציון במקרה הזה, וצריך לבדוק מה עושים במקרה הזה". במנהלת הליגה לא הגיבו עדיין לטענות.

אין זאת הפעם הראשונה שהצהובים מופיעים בהרכבים כל כך חסרים למשחקי הליגה לאחרונה. לפני כשבועיים שיחקה מכבי בסגל ישראלי דל יותר נגד הפועל חולון, אבל הצליחה לנצח. ההבדל היה בכך שהשחקנים המובילים של הקבוצה לא הוגבלו במספר הדקות. על מנת להקל על מכבי בסדרת ההצלבה נגד פנרבחצ'ה אולקר, הסכימה עירוני נס ציונה לדחות את המשחק בין הקבוצות מהשבוע הקרוב לחודש מאי, אבל כעת בקבוצה מרגישים שאם לא היו מסכימים לדחייה, הם היו יכולים להשיג ניצחון קל כפי שעשתה ראשון לציון אתמול.

תגובת מנהלת הליגה:

"עקב הוספת משחקים על ידי היורוליג והוספת משחקים בליגה הישראלית (כדוגמת ליגות נוספות באירופה כספרד, גרמניה, איטליה וצרפת), הקבוצות המובילות באירופה משחקות מעל 80 משחקים רשמיים במהלך העונה. עומס כזה יוצר צפיפות משחקים וכן מעמסה רבה על השחקנים, עובדה המחייבת קבוצות אלו להחזיק סגל שחקנים רחב להתמודדות עם האתגרים השונים.

"הנהלת היורוליג קבעה את משחקי ההצלבה ללא הפסקה מסיום הטופ-16 ופרסה את שלב ההצלבה למשך כשלושה שבועות (בניגוד לעבר בהן נפרסו חמישה משחקי הצלבה ב-11 ימים בלבד). על מנת לא להשבית את הליגה באמצע למשך שלושה שבועות אלו - דבר שהיה פוגע בקבוצות האחרות, ובכדי לתת למכבי ת"א מנוחה קצרה של שלושה ימים לפני משחקיה המכריעים ביורוליג, ביצעה המנהלת מספר שינויים בתוכנית המשחקים תחת מגבלה של חגים וימי זיכרון.

"חשוב לציין, כי בדומה לליגה הישראלית, גם בליגה הטורקית, הספרדית והגרמנית, שיחקו ביום בשבת הקבוצות המשתתפות ביורוליג את משחקיהן במסגרת המקומית.

"כל אלו אינם גורעים מהמשחק הנהדר של מכבי ראשון לציון שקלעה 16 שלשות באחוזים מצוינים ומסרה שיא ליגה עונתי של 34 אסיסטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully