וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת חבילות הטיסה לאוהדי מכבי תל אביב לאיסטנבול נעצרה: "אי אפשר להבטיח ביטחון"

12.4.2015 / 9:07

חברת דיזנהאוז הקפיאה את שיווק הטיסות למשחקים מול פנרבחצ'ה אולקר לאחר שהטורקים הודיעו שלא ישריינו יציע נפרד לאוהדים מישראל. לנדסברג קרוב לסיכום על חוזה לשלוש שנים תמורת 450 אלף דולר לעונה

one

יומיים לפני פתיחת סדרת רבע גמר היורוליג בין מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה עם שני משחקים באיסטנבול, הוקפאה היום (ראשון) מכירת חבילות הטיסה לאוהדי הצהובים לטורקיה. בעקבות החלטתה של פנרבחצ'ה לא לשריין יציע נפרד לאוהדים מישראל, הפסיקו בחברת דיזנהאוז המשווקת את החבילות למשחקי מכבי תל אביב את מכירת הכרטיסים למשחק, כמו גם את הטיסות, עד לבירור העניין, בטענה שהם לא מסוגלים להבטיח את ביטחונם של האוהדים במדינה.

אלירן עמנו, מנהל הרכש של החברה, אמר ליניב לוי מוואלה תיירות: "הטורקים הבהירו לנו שאין להם אפשרות לשריין יציע נפרד לאוהדי מכבי וזה לא מספיק בטוח לטעמנו. כרגע, מי שרכש את החבילה לשני המשחקים קיבל הודעה על הקפאה וחבילות חדשות לא נמכרות". החבילות נמכרו עד כה במחיר של 679 דולר, כולל טיסה, לינה והעברות למגרש.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ייתקלו בבעיות בטורקיה? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

בתוך כך, בקבוצה ניסו לשכוח היום מהתבוסה אמש 105:85 למכבי ראשון לציון בליגה. לתבוסה זו יש, לכאורה, צידוק חלקי. הרי מכבי הגיעה לעימות בראשון בסגל חסר; בריאן רנדל נפצע במהלך החימום והוחלט לתת לו מנוחה, כמו גם ליוגב אוחיון הפצוע ברגלו. גם סופוקליס שחורציאניטיס לא השתתף במשחק הליגה אמש – המשחק המקומי האחרון שקיימה אלופת אירופה לפני טיסתה אל סדרת ההצלבה.

אך החורים בסגל לא ממש ניחמו את ראשי מכבי, שמתקשים לקבל הפסדים בכל מסגרת, קל וחומר בהפרש תלול כל כך. ברבע האחרון אף ניגש יו"ר המועדון המודאג, שמעון מזרחי, אל גיא גודס, אך המאמן הבהיר כי אלו הם השחקנים העומדים לרשותו. כעבור כמה דקות הסביר עוזר המאמן אלון שטיין למזרחי כי "יש חלוקת דקות לשחקנים", בגלל הסדרה המתישה ביורוליג.

גם המשחק לא היה חף מתקריות: במהלך המשחק העיר גודס לג'רמי פארגו על טעויות והורידו לספסל, והגארד נראה מתוסכל מהמהלך. בסיכומים שאחרי, עוד תחזור המילה "טעות" בכל ההטיות. בריאן רנדל אמר: "ראשון לציון היו יותר טובים ויותר אנרגטיים. התחלנו את המשחק טוב, אבל הם קלעו מכל מקום ואנחנו במקביל לא עשינו הגנה. לא באנו עם אנרגיות נכונות".

לשאלה האם ההפרש מול ראשון לציון יפגע במשחק הקרוב מול הטורקים, השיב רנדל: "אני מקווה שזה דווקא ייתן לנו מוטיבציה. כמובן שמאוד כואב להפסיד ככה, אבל ננסה לדחוף את עצמנו קדימה ולא לחשוב על ההפסד לקראת פנר. באופן אישי אני לא מודאג מהמתיחה שלי. אמנם לא שיחקתי, אבל אני אהיה מוכן ליום שלישי".

עוד באותו נושא

מכבי ראשון לציון הביסה את מכבי תל אביב 85:105

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, בריאן רנדל. מגד גוזני
יהיה כשיר לחלוטין ביום שלישי. רנדל/מגד גוזני

בסיום מיהרו שחקני מכבי לחדר ההלבשה, כמיטב מסורת ה"רגע אחרי הבושה". ראשי המועדון הצהוב עמדו מחוץ לחדר, חלקם הביטו בסטטיסטיקה כמסרבים להאמין. אולם בקבוצה יודעים שצריך להסתכל הלאה. "צריך למחוק מהר את המשחק הזה ולהתרכז במטרה שלנו, שהיא הסדרה מול פנר. התוצאה לא נעימה, במועדון כמו מכבי. אף אחד לא שמח, אבל גם לא נעשה מזה עניין", אמרו במכבי.

ומה אומרים השחקנים? אחד מהם העיד: "זה לא היה נורא כל כך בחדר ההלבשה, הייתה הרגשה – גם לפני המשחק וגם אחריו – שכולם בראש למשחק מול טורקיה. ההרגשה היא שכולם רוצים לסמן וי על המשחק יותר מאשר להתאמץ. כמות הנקודות שספגנו מעידה על זה. ברור שגיא גודס לא היה מרוצה, אבל הוא גם לא כעס עלינו".

גודס עצמו אמר אמש: "מצד אחד אני יכול לכעוס, להשתולל, לצרוח, לקלל. אבל מצד שני אני גם יכול להבין שלא היו כאן ההרכבים הרגילים שלנו. המשחק מול פנר הוא על כל הקופה, על הפיינל פור, ואני צריך את כל החבר'ה בריאים".

מחר תצא מכבי תל אביב לאיסטנבול. את הצהובים תלווה אבטחה מוגברת וצמודה. "המטרה היא לקחת שם לפחות משחק אחד", אמר גורם במועדון, "אם נעשה זאת, הסיכוי לעלות לפיינל פור יהיה גבוה יותר".

רנדל הוסיף: "תמיד יש סיכוי טוב מול כל קבוצה אי אפשר לצפות לאן זה יגיע ולאן זה יתפתח, למעט המשחק מול ראשון שיחקנו טוב. יש לנו סיכוי טוב כל עוד נעשה עבודת הכנה ואימונים טובים לקראת המשחק" .

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
בדרך לחוזה חדש. סילבן לנדסברג/אדריאן הרבשטיין

סילבן לנדסברג הפצוע ממשיך לנהל משא ומתן עם הנהלת הקבוצה על המשך דרכו, וקרוב לסיכום על חוזה חדש. המתאזרח, שמעריך מאוד את הטיפול שהמועדון מעניק לו בתקופת הפציעה, צפוי להרוויח כ-450 אלף דולר לעונה בשלוש השנים הקרובות, לאחר ששני הצדדים הביעו רצון הדדי להגיע לסיכום, ומאמינים שיוכלו לחתום בימים הקרובים.

גם לגבי יוגב אוחיון ישנה אופטימיות בהנהלה לגבי החתמתו על הארכת חוזה. הרכז הישראלי צפוי לחתום גם הוא על חוזה לשלוש שנים, וירוויח כ-420 אלף דולר לעונה.

לידיעה על המגעים להארכת חוזהו של יוגב אוחיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully