וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הוחלף וזעם, לואיס אנריקה: "לא רוצה להתעסק בשטויות"

הברזילאי של ברצלונה השליך את הנעל בעצבים, המאמן לא רצה להתייחס לזה. בריאל מדריד חגגו את צימוק הפער בפסגה ואת מצב הרוח של רונאלדו: "הוא שוב נהנה בגלל שהקבוצה משחקת מהר"

שחקן ברצלונה, ניימאר. AP
התקשורת במדריד חגגה את התגובה שלו. ניימאר/AP

איזה מתח הליגה הספרדית עומדת לספק לנו בשבועות הקרובים, בטח אחרי שאמש (שבת) הפער בין ברצלונה לריאל מדריד הצטמק לשתי נקודות בלבד. הבלאנקוס ניצחו את אייבר 0:3 בקלות וכמה שעות לאחר מכן ראו את סביליה חוזרת מפיגור 2:0 ל-2:2 דרמטי נגד ברצלונה. הבלאוגרנה עדיין מוליכים את הטבלה, אבל ריאל אורבת בפינה ומחכה לעוד החלקה. אגב, אם הקבוצות תסיימנה את העונה עם כמות זהה של נקודה, הקבוצה מבירת ספרד תזכה באליפות בגלל עדיפות במאזן הפנימי בין הקבוצות במפגשים ביניהן (ריאל ניצחה 1:3, ברצלונה ניצחה 1:2).

התקשורת המדרידאית חגגה את צימוק הפער וגם את התגובה של ניימאר לחילוף שלו בדקה ה-74. הברזילאי שבישל לליאונל מסי את הראשון וקבע 0:2 בדקה ה-31, השליך את הנעל שלו וסגן נשיא המועדון, ג'ורדי מסטרה, לא עזר להרגיע את העניינים כשאמר בסיום ש"אני לא יודע למה הוא הוחלף. הוא שיחק מצוין וכבש שער נהדר". לואיס אנריקה שנשאל על התגובה של ניימאר לחילוף אמר בקצרה ש"נמאס לי מהדברים האלו כבר. אני לא רוצה להתעסק בשטויות, הדבר היחיד שמעניין אותי זה שהקבוצה תנצח".

ברצלונה איבדה אתמול נקודות בסביליה, ושם מקווים שסביליה תגבה מחיר דומה גם מריאל מדריד. בתחילת מאי הבלאנקוס יתארחו באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן, שם הם הפסידו בשני הביקורים האחרונים שלהם.

הקשר סרחיו בוסקטס סיכם: "התחלנו טוב, אבל במחצית השנייה סביליה לחצה והמשחק התאזן. אם התוצאה הוגנת ואם לא, זה מה שיש. ברור שזה כואב כי רצינו להמשיך את המומנטום עם שלוש נקודות, אבל סביליה היא קבוצה חזקה שלא הפסידה בבית שנה".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, חוגג. AP
אחרי 56 בעיטות חופשיות לא מוצלחות. רונאלדו/AP

במדריד היו מרוצים מצימוק הפער, אבל גם מכך שכריסטיאנו רונאלדו שוב נראה מאושר. הפורטוגלי שהבקיע חמישייה במחזור הקודם, הסתפק אתמול בשער אחד. הוא עשה את זה בבעיטה חופשית בפעם הראשונה אחרי 56 מצבים נייחים עקרים. אנצ'לוטי אמר: "כריסטיאנו נהנה שוב בגלל שהקבוצה משחקת כדורגל יותר מהיר וזה מאפשר לו להיות יותר חופשי מול השער. גם הוא היה מופתע מהבצורת הקצרה שהייתה לו לא מזמן".

באמצע השבוע ריאל תפגוש את אתלטיקו מדריד למשחק הראשון ביניהן ברבע גמר ליגת האלופות ואנצ'לוטי אמר: "כל הסגל כשיר למשחק ביום שלישי. המשחק האחרון נגדם (תבוסה 4:0) נותן לנו מוטיבציה, אנחנו משוכנעים שהפעם זה ייראה אחרת. אין ספק שיהיה משחק אינטנסיבי".

ריאל חסרה אתמול כמה שחקנים, אבל המחליפים עשו את העובדה, ביניהם חסה וצ'יצ'אריטו שגם כבשו. אחד נוסף, אלברו ארבלואה, אמר: "אני שמח בשבילם ובשביל אסייר יראמנדי. הם מאוד עוזרים לנו. חסרנו כמה שחקנים, אבל עשינו מאמץ קבוצתי. אנחנו מלאי מוטיבציה ואופטימיות לקראת אתלטיקו, אני חושב שאנחנו יודעים למה לא הצלחנו לנצח אותם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully