וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אני לא יכול לשרוף את דווין, פארגו וטיוס לפני הסדרה"

11.4.2015 / 21:56

מאמן מכבי תל אביב הסביר את התבוסה בראשון לציון, בה השתדל לא לשחוק את כוכביו, נתן מנוחה לסופו ואוחיון, ולא שיתף את רנדל שחש כאב: "צריך את כל החבר'ה בריאים". דרוקר: "הכול התחבר"

one

מכבי תל אביב ספגה הערב (שבת) תבוסה בראשון לציון כשנכנעה 105:85 לקבוצתו של שרון דרוקר. אלופת אירופה חסרה את סופוקליס שחורציאניטיס ויוגב אוחיון שזכו למנוחה, ואת בריאן רנדל שחש כאבים בחימום והוחלט לא לשתפו. עתה יתמקדו הצהובים בסדרת ההצלבה נגד פנרבחצ'ה/אולקר שתיפתח ביום שלישי הקרוב.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "כשאתה משחק עם הרכב שני, אתה משחק עם הרכב לא מתואם, ניתן את הקרדיט לראשון לציון וזהו. נצטרך את כולם בסדרה, הם קבוצה מאוד חזקה ופיזית עם סגל מאוד רחב, נתאמן ביום ראשון וביום שני, המטרה הייתה שכולם יצאו בריאים מהמשחק הזה, והתוצאה פחות חשובה. ההפרש לא חשוב, אם זה 20 או 30 זה לא חשוב. יוגב היה חייב לקבל מנוחה אחרי ששיחק הרבה מול ברלין, גם בריאן הרגיש כאב לפני המשחק ולא יכולנו לקחת סיכון, יש הרבה על כף המאזניים, אני צריך לשמור שחקנים, אין מה לעשות. זה חלק מהמשחק".

גיא גודס אמר בסיום: "מצד אחד אני יכול לכעוס, להשתולל, לצרוח, לקלל. אבל מצד שני אני גם יכול להבין שזה לא ההרכבים הרגילים שלנו, והיה עדיף לתת מנוחה לשחקנים מסוימים, גם בריאן רנדל הרגיש מתיחה בירך במהלך החימום ועשיתי שינוי בסגל דקות לפני המשחק, באדיבותו של שרון דרוקר שהסכים. אני חושב שגם צריך לתת קרדיט לראשון לציון, הם הגיעו עם אנרגיות וקלעו, ואנחנו בכלל לא שמרנו. אבל נתרכז כמה שפחות במשחק הזה".

פנר ניצחה לפני מכבי, אוברדוביץ': "נפגוש קבוצה עם מסורת מפוארת"

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
"אם זה 20 או 30 זה לא חשוב". גודס/ברני ארדוב

גודס הוסיף: "אחת הבעיות ב-DNA של מכבי זה לבוא למשחקים מסוימים ולשחק כמו שצריך, וזה נראה גם כך היום. אבל כנראה צריך לספוג את זה. מה עוד אפשר לעשות? יש לנו סדרה מול פנר שמתחילה ביום שלישי. הסגל שלנו לא כמו של ברצלונה וריאל מדריד עם 15 שחקנים, ושאתה יכול להגיע היום ולשחק עם חמישייה שנייה או שלישית, העומס שלנו נפל על מספר שחקנים העונה. ידענו שאנחנו מגיעים מול ראשון, שהיא קבוצה טובה מאוד, שמשחקת טוב בבית ובמומנטום טוב, ושנתקשה בגלל שניתן לשחקני מפתח שלנו לנוח. זה מה שעשיתי. אני לא יכול לשרוף את דווין ואת פארגו לפני הסדרה, גם לא את אלכס טיוס כמובן. אני צריך את כל החבר'ה, זה משחק מול פנר על כל הקופה, על הפיינל פור ואני צריך את כל החבר'ה בריאים".

"המטרה לפני המשחק הייתה להשאיר את כל השחקנים בריאים, כי מצפה לנו משימה מאוד מאוד קשה", הוסיף גודס. "פנר היא קבוצה מאוד מאוד טובה, עמוקה ופיזית. נצטרך את כולם מולם במיטבם. זה לא קנה מידה כמה ראשון לציון קלעו, כי הראינו מול ברלין מה קורה שאנחנו מגיעים לשמור, זה לא יהיה גם פייר לבוא בטענות לשחקנים מסוימים ולצעוק עליהם, כי לפעמים שיחקנו עם שחקנים שלא בעמדות שלהם, כך שבאמת קשה לבוא בטענות. אני צריך לכעוס, אך צריך ללכת בדרך שלנו הלאה".

סילבן לנדסברג, שהוליך את קלעי מכבי תל אביב עם 17 נקודות, אמר: "זה היה משחק קשה, הם קלעו, עשו היום נקודות, לא ביצענו עבודה טובה בהגנה, ניקח את זה כשיעור ונלמד מההפסד הזה, יש משחקים חשובים לפנינו ונמשיך הלאה".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: מכבי ראשון לציון הביסה את מכבי תל אביב 85:105

לכתבה המלאה
ג'רמי פארגו מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"ידענו שנתקשה בגלל שניתן לשחקני מפתח שלנו לנוח"/אדריאן הרבשטיין

את ראשון לציון לא עניין האתגר שמחכה למכבי תל אביב ביורוליג, ושחקניו של שרון דרוקר עשו את שלהם. ג'קי קארמייקל היה מצוין עם 24 נקודות, אייזיאה סוואן כמעט רשם טריפל-דאבל עם 19 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, וגם שון דאוסן ודומיניק ג'ונסון תרמו 17 נקודות כל אחד. הניצחון ביסס את הכתומים במקום השלישי בטבלה.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר: "אולם מלא, יום שבת, באנו חזק, באנו אגרסיביים, ראו דברים יפים מאיתנו, רצנו יפה מאוד, השתווינו לאתלטיות שלהם בהרכב הזה שלהם, אין הרבה רגעים כאלה בעונה שאפשר לתפוס ככה את מכבי תל אביב. אמרתי לשחקנים לעבוד בהגנה, להיות אגרסיביים, גם כשמכבי ראתה שהמשחק נגמר ושמרה כוחות אנחנו עשינו את שלנו, היינו מחוברים, ג'קי וטוני עשו עבודה נפלאה. ג'קי בא לידי ביטוי מבחינת האתלטיות, הוא בחור מדהים שעובד ונותן הכול, היום ב-11 הוא בא בבוקר לזרוק כדורים, לא צריך יותר מזה בתור מאמן. כל משחק בליגה קשה, כל משחק הוא מלחמה, היום הכול התחבר לנו, אני שמח ששיחקנו כדורסל טוב ונכון. אמרתי לשחקנים שלקראת הפלייאוף אנחנו רוצים לשמור על מה שהשגנו כל העונה, מי שראה אותנו היום ראה כדורסל טוב ומפרגן של הקבוצה שלנו".

לשאלה האם מכבי תל אביב הגיעה במיטבה או הורידה הילוך השיב דרוקר: "את מכבי מנצחים בכל מיני הרכבים זה ברור שהראש שלהם בהצלבה אבל צריך לדעת לקחת והחברה שלנו לקחו. בסופו של דבר הניצחון הגיע לנו. זה לא ששיחקנו נגד קונוסים, פארגו, היינס, דווין ואלכסנדר שיחקו, זה לא ששיחקנו מגד קונוסים ואני חושב שהמשחק הגיע לנו".

ג'קי קארמייקל: "שיחקנו כקבוצה והייתה לנו הגנה אדירה. המאמן אמר לנו 'צאו ושחקו הכי חזק שלכם', וניצחנו. אני לא מופתע שמכבי באה בהרכב חסר, היא קבוצה גדולה וידענו שהיא תבוא בהרכב כזה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"אין הרבה רגעים כאלה בעונה שאפשר לתפוס ככה את מכבי תל אביב". דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully