וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן על הפאשלה של הפועל תל אביב: "לא אחראי על הפקסים במועדון"

שי אבוטבול לא שיחק נגד הפועל חיפה אחרי שבקבוצה חשבו שיש לו חמישה צהובים, על אף שהעונש חל על המשחק הבא. המאמן: "הייתה אי הבנה במשרד". אוסטוינד זעם על בנין בעקבות החלפתו

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב עשתה צעד גדול לעבר הבטחת מקומה בליגת העל בעונה הבאה. זה הלך קשה, כמעט כמו כל דבר העונה, ובכל זאת האדומים ניצחו 0:1 את הפועל חיפה בחוץ משער של אריאל לזמי בדקה ה-84 אחרי שהחלוץ ניצל טעות איומה של השוער פז'מיסל קובארז'. חיפה אמנם תישאר שבוע נוסף מעל לקו האדום, אבל היא ממשיכה להסתבך בתחתית הלחוצה.

בכורה בליגת העל. ענר שכטר, אחיו של איתי שכטר/קובי אליהו

עוד לפני שריקת הפתיחה התברר לאנשי הפועל תל אביב ששי אבוטבול יכול היה ליטול חלק במשחק, שכן הצהוב החמישי תופס החל מהמשחק הבא נגד הפועל פתח תקוה. אבוטבול לא תורגל בהרכב במהלך השבוע, ומבחינת הפועל תל אביב הוא לא היה בתוכניות ולכן מצא את עצמו ביציע.

בצד של הפועל חיפה נרשמה תקרית במהלך המשחק כאשר אור אוסטוינד זעם על החלפתו במחצית והביע את מורת רוחו על כך בפני טל בנין, כשאמר לו: "אתה תמיד מחליף אותי. למה אני תמיד חילוף ראשון כאן?". בשלב הזה לא ברור האם אוסטוינד יעמוד לדין בעקבות האירוע. בכל מקרה, אוסטוינד התנצל בפני השחקנים בחדר ההלבשה בסיום המשחק, ואמר להם: "לא הייתי צריך להתנהג כפי שהתנהגתי. אני מתנצל בפני כולכם".

קובארז' טעה, הפועל תל אביב סיבכה את הפועל חיפה

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
אלי כהן שמח בשבילו. אריאל לזמי חוגג שער ראשון בליגת העל/קובי אליהו

טל בנין, מאמן הפועל חיפה: "ההפסד הזה מסבך אותנו. אנחנו היום צריכים להתפלל לתוצאות אחרות שישאירו אותנו תלויים בעצמנו. התפקיד שלי זה להשאיר את הקבוצה הזו בליגה, וכל זמן שיש סיכוי, אנחנו נילחם עד הסוף. בסוף אנחנו נמצא את האנשים שיוכלו לעשות את זה. במשך כל השנה היו חסרים לנו דברים. הראינו פה ושם דברים אחרים, אבל כשאתה נכנס לפלייאוף התחתון יש הרבה אלמנטים מסביב. התפקיד שלי זה להישאר אופטימי וזה מה שאני אעשה עד הסוף".

לשאלה האם המהלך לשלב שחקנים צעירים במצב הזה נכון, אמר בנין: "הקבוצה הזו הגיעה למצב הזה עם שחקנים בעלי ניסיון. הרבה שחקנים עם ניסיון טועים. אם אני אצטרך להשתמש בשחקנים בעלי ערך מוסף, זה מה שאני אעשה".

מאמן הפועל חיפה טל בנין (ימין) מאמן הפועל תל אביב אלי כהן (שמאל). קובי אליהו
לא מאשים את הצעירים. טל בנין/קובי אליהו

אלי כהן, מאמן הפועל תל אביב, חגג ניצחון חוץ ראשון שלו העונה, ואמר: "עד שלא נבטיח את ההישארות מעשית, אני לא אגיד שנשארנו. לצערי ההגרלה יצרה לי הרבה משחקי חוץ קשים. לשחקנים חזר חלק מהביטחון. אני כבר שבוע מנסה לקיים שיחות אישיות עם שחקנים כדי להוריד את האש. זה פגע המון ברצון של השחקנים ובמחויבות שלהם. כל השבוע דיברנו על זה והיום ראינו קבוצה אחרת במשחקי החוץ. מבחינת ניצול המצבים, המצב היה גרוע ביותר ואני שמח שלפחות שחקן צעיר ניצח לנו את המשחק. יש לנו הרבה עבודה. שחקנים עוד לא התאקלמו להפועל תל אביב, אבל הניצחון הזה נתן לנו צעד קדימה".

על ההשפעה של המהלכים האחרונים במועדון, אמר אלי כהן: "בכדורגל הישראלי חוץ מרכבת הכול עבר עליי, כך שאני לא מתרגש. הייתי בחילופי בעלים במכבי תל אביב ובבית"ר ירושלים ובכל מקום זה השפיע בדרך שלו. בינואר החליפו שישה שחקנים חדשים ולוקח זמן להתאקלם יחד עם כל הרעש וההמולה. אני שמח שבשיחות אישיות הצלחתי להחזיר להם את הביטחון, והוכחנו את זה". על העובדה ששי אבוטבול לא שיחק למרות שיכול היה: "הייתה אי הבנה במשרד לגבי אבוטבול. אני לא אחראי על הפקסים במועדון. אמרו לי שהוא לא יכול לשחק, זה לא התפקיד שלי. קרתה תקלה ולשמחתי לא קרה שום דבר".

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"שחקנים עוד לא התאקלמו להפועל תל אביב, אבל הניצחון הזה נתן לנו צעד קדימה". אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully