וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש לשחקן הפוטבול שהורשע באונס: בדיקות ופיקוח של איבר המין

דארן שארפר, ששיחק בניו אורלינס סיינטס ונידון ל-9 שנים על אונס וסימום שתי נשים, יזכה לתנאים מגבילים של עבריין מין, וביניהם: איבר המין שלו יישאר תחת השגחה

שחקן הפוטבול דארן שארפר. AP
תנאים מחמירים כיאה לעבריין מין. שארפר/AP

שחקן הפוטבול דארן שארפר הורשע במעשי אונס ונידון לתשע שנות מאסר, אחרי שהודה בעסקת טיעון שסימם ואנס שתי נשים במדינת קליפורניה. כעת מתבררים חלק מהסעיפים בעסקת הטיעון, שבמסגרתה לא יוכל לשוב לחיות חיים רגילים גם לאחר שחרורו.

אם השופטים בניו אורלינס יאשרו את עסקת הטיעון, שמגיעה במקום עונש מאסר של 20 שנה בלואיזיאנה, שארפר יתויג כעבריין מין ויזכה להשגחה מקרוב של הרשויות.

על פי הדיווחים בניו אורלינס, שם שיחק שארפר בסיינטס בתפקיד מגן אחורי (defensive back), אחרי שחרורו הוא יהיה תחת פיקוח של קצין מבחן בקליפורניה. בין התנאים - ייאסר עליו לשתות אלכוהול, ללכת לברים, לחפש דייטים ברשת, להתרחק יותר מ-50 מייל מהמדינה בלי אישור מיוחד, והשיא - איבר המין שלו יהיה תחת השגחה. המשמעות היא שחיישנים יחוברו לאיבר המין שלו במכשיר הקרוי "Penile plethysmography", בבדיקה שמטרתה לבדוק את מידת העוררות המינית שלו בזמן שרצות מולו תמונות בעלות קונוטציה מינית, ולברר האם עבריין המין שבפיקוח הוא עדיין מסוכן והאם עלול לתקוף שוב.

כמו כן, אחרי שיסיים את תקופת המבחן שלו בקליפורניה, הוא יעבור לאריזונה, וגם שם יהיה תחת פיקוח לכל חייו. השכנים שלו וכל מי שבא עמו במגע יקבל מראש מידע על פשעיו בפלאיירים שיפוזרו באזור מגוריו.

שארפר, 39, עבד בערוץ ה-NFL כפרשן מאז שפרש ב-2010. הוא החל את הקריירה בגרין ביי פאקרס, בשורותיה שיחק תשע עונות, לפני שעבר לארבע עונות למינסוטה. את הקריירה הוא סיים בניו אורלינס, שם שיחק שנתיים וזכה בטבעת אליפות.

שחקן הפוטבול דארן שארפר. AP
שחקן הפוטבול דארן שארפר/AP
דארן שארפר שחקן ניו אורלינס סיינטס. Matthew Harper, GettyImages
בימים יפים יותר. שארפר/GettyImages, Matthew Harper

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully