וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' רותח: "זו פארסה, בושה לכדורגל"

כוכב פריס סן ז'רמן הגיב להחלטה להרחיקו מארבעה משחקים: "אין בסיס להרחקה הזו, זה מגוחך ולא מקצועני. חבל שלא הרחיקו אותי עד סוף העונה, הייתי יוצא לחופשת קיץ מוקדמת". גם בלאן זעם

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן לצד המאמן לורן בלאן. רויטרס
אם כבר הרחקה ארוכה, רצה כזו שתסדר לו חופשה מוקדמת. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

פריס סן ז'רמן נערכת לגמר גביע הליגה שייערך הערב (שבת, 22:00, ספורט1) ובו תפגוש את באסטיה, אבל כוכבה זלאטן איברהימוביץ' לא יכול להירגע מהעונש שספג מוועדת המשמעת.

השבדי הורחק מארבעה משחקי ליגה בעקבות התבטאויותיו נגד צרפת ("מדינה מחורבנת") והשופטים במשחק בבורדו, ובתגובה להחלטה אמר: "כל הסיטואציה הפכה לפארסה - זה מגוחך ולא מקצועני, בושה לכדורגל. אין בסיס להרחקה הזו, דבריי לא כוונו בכלל לשופט. הייתה לנו שיחה שגרתית והוא אישר את זה. אם הייתי מדבר עליו, הייתי מתנצל מיד. הייתי שמח יותר אם היו מרחיקים אותי עד סוף העונה ואז כבר הייתי יוצא לחופשת קיץ מוקדמת".

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
רותח מכעס. בלאן/רויטרס

גם מאמנו לורן בלאן כועס. כועס מאוד אפילו. אמש הוציא בלם העבר הרבה תסכול במסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע הליגה. בלאן כועס על החלטות השיפוט נגד פ.ס.ז', על ההרחקה של זלאטן ועל התחושה במועדון שכולם במדינה מנסים להפריע להם.

"בפריס סן ז'רמן אנחנו במצב בו אף אחד לא עוזר לנו או רוצה לעזור לנו, אבל כולם מצפים לעזרה מאיתנו", אמר בלאן, "אני חושב שבצרפת יש הרבה קנאה. כן, מקנאים פה באנשים מצליחים, אנשים שיכולים להרשות לעצמם להצליח. תראו את מרקו וראטי לדוגמה, אנחנו כל הזמן אומרים לו להיזהר, לא לדבר עם השופטים או עם שחקנים אחרים, לשמור על קור רוח. ואז הוא מקבל חמישה כרטיסים צהובים בחמישה משחקים, בהם לא ביצע אפילו עבירה אחת בכל אחד מהם. אז על כל דבר הוא מקבל צהוב. למה? כל הזמן אומרים שאנחנו מקבלים יחס מועדף ואני חושב שזו טעות. בצרפת זה לא עוזר להיות בנאדם מצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully