וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "כבר לא אנשוך אף אחד, אני לא מגיב לפרובוקציות"

חלוץ ברצלונה העניק ראיון גלוי בקטאלוניה: "אפילו חוליגנים שדוקרים לא קיבלו מפיפ"א יחס גרוע כמוני. ריאל מדריד רצתה אותי, אבל החלום תמיד היה ברצלונה. לא מבין איך שורקים בוז לקסיאס"

לואיס סוארס ברצלונה חוגג שער. AP
חופשי ומאושר. סוארס/AP

עם שמונה שערים בתשעת המשחקים האחרונים, הביקורות על לואיס סוארס הולכות ומתפוגגות. עכשיו, כך נראה, החלוץ המושמץ כבר הרבה יותר משוחרר. היום (שישי) פורסם ראיון גלוי למדי עמו בתחנה הרדיו 'קופה', בה דיבר בפתיחות על שלל נושאים: ברצלונה, תקרית הנשיכה, ג'ורג'יו קייליני, המשך הקריירה ואפילו עקיצה קטנה לאוהדי ריאל מדריד.

על החתימה בברצלונה: "ריאל מדריד הייתה מעוניינת בי מאוד, אבל החלום תמיד היה לשחק בברצלונה. כששמעתי את השם של ברצלונה, לא היססתי אפילו לשנייה".

על המעבר לעמדת החלוץ המרכזי מהאגף באמצע העונה: "באחד המשחקים שיחקתי כחלוץ אמיתי ומסי אמר לי 'תישאר שם'. אחר כך המאמן ראה שהיה לי משחק טוב והבין שזה פיתרון טוב".

על איקר קסיאס: "אני לא מבין את שריקות הבוז שהוא סופג באצטדיון הביתי שלו. למרות כל התארים שהוא זכה בהם הוא שריקות כאלה. אנשים צריכים לחשוב לפני שהם שורקים בוז".

איקר קסיאס ריאל מדריד מאוכזב. AP
"לא מבין איך שורקים לו בוז". קסיאס/AP

על שער הניצחון מול ריאל מדריד בקלאסיקו: "אני לא חושב שהשער היה באשמת השוער, לא קל לנחש לאן החלוץ יבעט את הכדור. ניסיתי לבעוט כמה יותר מדויק לפינה הרחוקה, ובמקרה הזה איקר זינק לפינה השנייה".

על תקרית הנשיכה המפורסמת: "זה היה הרגע הכי גרוע בקריירה שלי. אכזבתי את עצמי, את המדינה שלי, את אשתי והילדים. הייתי אשם חלקית בנשיכות. גם לאיבנוביץ' וקייליני היה חלק בזה, אבל היום כל אחד יכול לעשות לי פרובוקציות ולא אתן לזה להשפיע עליי. אני חכם יותר".

על היחס שקיבל מפיפ"א לאחר התקרית: "בן אדם שדקר אדם אחר או אוהד חוליגן לא קיבלו יחס גרוע כמו שאני קיבלתי. לא רצחתי אף אחד".

על ליאונל מסי: "הוא חבר נהדר לקבוצה. לשחק לצידו לצד ניימאר זו פריבילגיה עצומה".

על העתיד: "קשה לי לראות את עצמי מסיים את הקריירה בברצלונה. כבר אמרית בעבר שארצה לאחזור לאייאקס ולנסיונל לפני שאני פורש".

על היכולת שהוא מציג העונה: "אני מרוצה בסך הכל. אני מרגיש שאני עוזר לקבוצה, בין אם זה בכיבושים, בישולים, או בעבודה שחורה שאף אחד לא מבחין בה. אני מרגיש שאני עושה דברים שמסייעים לקבוצה להיראות טוב יותר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי מחזיק את הפה לאחר שנשך את ג'ורג'יו קייליני מאיטליה. AP
זיכרון כאוב. סוארס עם קייליני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully