וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד זכתה בערעור, הצהוב וההשעייה של רונאלדו נמחקו

הפורטוגלי, שקיבל את הצהוב על התחזות שלא הייתה מול ראיו, יהיה רשאי להשתתף שבמשחק מול אייבר (ש', 17:00, ספ' 5). ברצלונה יוצאת לסביליה (21:00, 5+), מלאגה - אתלטיקו

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי חוגג. David Ramos, GettyImages
יתכונן לפריס סן ז'רמן עם משחק קשה בסביליה. מסי/GettyImages, David Ramos

שלוש הגדולות של הכדורגל הספרדי כבר חושבות על רבע גמר ליגת האלופות, אבל עוד קודם לכן, הן יהיו בפעילות בשבת, כאשר המחזור ה-31 בלה ליגה ייצא לדרך. ריאל מדריד מארחת את אייבר, אתלטיקו מדריד יוצאת למלאגה ואילו ברצלונה מגיעה למשחק חוץ סופר קשה אצל סביליה. אלמריה ותומר חמד ייפגשו את גרנאדה, סלטה ויגו את ראיו וייקאנו.

seperator

ריאל מדריד - אייבר (17:00, ספורט 5 ו-HD)

הבלאנקוס דרוכים לקראת הדרבי מול אתלטיקו בצ'מפיונס ובינתיים, יחפשו ניצחון ליגה שלישי תוך שישה ימים. אחרי התשיעייה מול גרנאדה, הם צלחו בקושי את המשחק נגד ראיו בחוץ, אבל החזרה של חאמס רודריגס עושה להם רק טוב. אייבר הצנועה נהנית מעונה לא רעה והניצחון ביום שלישי על מלאגה הציב אותה מרחק שש נקודות מהקו האדום. אם תצליח להדהים בברנבאו, היא תעשה עוד צעד בדרך להישארות בליגה, אבל בסיבוב הראשון זה נגמר ב-0:4 לריאל, בחוץ. גארת' בייל, שעלה פצוע למשחק מול ראיו, נפגע בו שוב והוא בספק גדול להתמודדות. מי שכן יוכל לשחק הוא כריסטיאנו רונאלדו, שהצהוב שספג על התחזות מול ראיו וייקאנו, התחזות שלא הייתה לאחר שהוא הוכשל בבירור, נמחק על ידי ההתאחדות הספרדית בתום ערעור מוצלח של הבלאנקוס. זה אמור היה להיות צהוב שישאיר את הפורטוגלי מחוץ למשחק מחר, אולם כעת הוא יהיה רשאי ליטול חלק בהתמודדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. AP
חדשות טובות מאוד לריאל. רונאלדו/AP

מלאגה - אתלטיקו מדריד (19:00, 5+ לייב)

הקולצ'ונרוס יאבדו בקרוב את תואר האליפות, אבל הם רוצים לכל הפחות לסיים במקום השלישי, המוביל היישר אל שלב הבתים של הצ'מפיונס ובנוסף, לעבור את היריבה העירונית ריאל ברבע גמר ליגת האלופות. מלאגה השאפתנית עדיין רודפת אחרי המקום השישי, אבל השיגה רק נקודה בשלושת המחזורים האחרונים, בעוד אתלטיקו מגיעה בכושר טוב ועם ארבעה ניצחונות רצופים. הקבוצה של סימאונה לא ספגה שער מאז השמיני במרץ ותקווה להשלים דאבל על האנדלוסים, אותם ניצחה 1:3 בקלדרון בסיבוב הראשון. מלאגה לא גברה בבית על אתלטיקו מאז אוגוסט 2009.

seperator

סביליה - ברצלונה (21:00, ספורט 5+)

בארסה בכושר מטורף וכבר עומדת על 20 ניצחונות מ-21 המשחקים האחרונים שלה, אבל המשחק ברמון סאנצ'ס פיחואן לא יהיה פשוט בכלל. האחרונה שניצחה את סביליה בליגה באצטדיון הביתי הלוהט שלה הייתה אותה ברצלונה, 1:4 מוחץ בפברואר של השנה שעברה. מאז, האנדלוסים שומרים על הבית שלהם ולמשחק מול ברצלונה ולמשחק מול ברצלונה הם מגיעים בכושר מצוין ובאמונה שהם יכולים להשיג עוד שלוש נקודות במאבק על כרטיס לליגת האלופות. גם לסביליה מצפה קרב גדול בזירה האירופית השבוע, מול זניט ברבע גמר הליגה האירופית, כך שכמו האורחת, גם היא תשמח להגיע במצב רוח חיובי.

seperator

משחקים נוספים (23:00):

אלמריה - גרנאדה (ספורט 5 ו-HD)

סלטה ויגו - ראיו וייקאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully